کد خبر : 1201705 | 15 بهمن 1393 ساعت 09:16 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

حیف است کی روش برود

جمشیدیان: رحمتی باید همیشه سروصدا کند

پیکانی ها که در جدول شرایط نزدیک به گسترش فولاد دارند، در دیداری حساس به مصاف این تیم می روند.

جمشیدیان: رحمتی باید همیشه سروصدا کند
به گزارش "ورزش سه"، احمد جمشیدیان در این خصوص گفت: گسترش تیم خوبی است، بازی قبلشان را هم خیلی خوب فوتبال بازی اما با بدشانسی نتیجه را واگذار کردند. این تیم حتی قبل از اینکه آقای کمالوند هم بیاید خوب فوتبال بازی می کردند و از زمانی که این سرمربی آمده وضعیتشان خیلی خوب شده. همیشه یکسری تیم ها هستند که جایگاهشان در جدول نشان دهنده کیفیتشان نیست. به نظر من هم گسترش هم جزو آن تیم هاست و جایگاهش در جدول بیانگر کیفیت آنها نیست.

وقتی از این بازیکن سوال شد در بازی امروز تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان را جبران می کنند یا خیر پاسخ داد: بازی سختی مقابل نفت داشتیم. بالاخره آنها میزبان بودند و ما در 2 صحنه که 10 نفره بودیم دو موقعیت خوب داشتیم اما در سایر دقایق بازی چنگی به ل نمی زد. مهم یک امتیاز بود که گرفتیم اگر فردا بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم در واقع نیمی از راه رفته ایم ولی اگر گسترش بازی را ببرد به جایگاه ما نزدیک می شود، به همین خاطر بازی حساسی درپیش داریم.

هافبک پیکانی ها در مورد اینکه بعضی ها می گویند در خیلی از بازی ها سیدمهدی رحمتی بازی را برای پیکان درمی آورد نظرش را اینگونه بیان می کند: من قبلا هم گفته ام گلری که 10 سال است شماره یک ایران است و هر جا می رود سر قراردادش سروصدا می شود قطعا باید در زمین هم سروصدا کند. توقع کمتر از این از رحمتی نداریم، هر موقع توپی می گیرد یا کاری می کند قطعا کیفیت خودش را نشان می دهد.

جمشیدیان در مورد اینکه می توانند در پایان فصل رتبه تک رقمی کسب کنند ادامه داد: کارمان خیلی سخت است، امسال نسبت به پارسال تیم ها خیلی هم نزدیک شدند. سال گذشته تیم هایی که کیفیت نداشتند خیلی خوب بودند اما امسال به نظر من کیفیت لیگ خیلی خوب شده، شما نشانه هایش را می بینی. همانطور که در تیم ملی بچه هایی که بودند بهتر از لژیونرها کار کردند. مثلا اگر امید ابراهیمی بازی می کرد، قطعا خودش را خیلی خوب نشان می داد منظورم این است که خروجی های لیگ کلا خوب هستند حتی خود ما هم بازیکنان خوبی داریم که می توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند.

جمشیدیان که یکی از بازیکنان باتجربه لیگ برتر است در پایان در مورد رفتن یا ماندن کارلوس کی روش افزود: اصولا من به ثبات خیلی اعتقاد دارم. به نظر من اگر کارلوس کی روش بماند خیلی بهتر است. کی روش تیم ملی را به جام جهانی برد، در جام جهانی عملکردش مثبت بود، در جام ملت ها هم که از بیرون نگاه می کنم اگر در بازی آخر آن اتفاقات نمی افتاد، ایران می تواند جزو 4 تیم بالا برود حیف است در این وضعیت بگذاریم کی روش برود. او 4 سال است که کنار فوتبال ما حضور دارد، قطعا اگر برود یک مربی ایرانی را جایگزین او نمی کنیم تا یک خارجی دیگری بیاید، بشناسد، بفهمد، خیلی چیزها را از دست می دهیم. کی روش 4 سال است که در ایران حضور دارد و مسیرش را می شناسد. کارهای مثبتی از جمله جوانگرایی انجام داده و این قضیه از جام ملت ها استارت خورده و این نظر من روی ماندن او مثبت است.

دیدگاه‌ها