کد خبر : 1201957 | 16 بهمن 1393 ساعت 16:31 | 101.8K بازدید | 0 دیدگاه

دومین شکست سنگین لطیفی

راه‌آهن 0 – ذوب‌آهن 3، هت‌تریک حدادی‌فر

قاسم حدادی فر با سه پاس گل ستاره بازی بود و تیم خود را به رده ششم جدول رساند.

راه‌آهن 0 – ذوب‌آهن 3، هت‌تریک حدادی‌فر
به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر و از ساعت 15:30 امروز دو تیم راه آهن و ذوب آهن به مصاف هم رفتند و شاگردان یحیی گل محمدی با سه گل راه اهن را در هم کوبیدند.

هفته نوزدهم لیگ برتر،ورزشگاه تختی تهران
داور:شاهین حاج بابایی،کمک ها: سجاد طوری، ایوب غلام زاده
اخطارها: از راه آهن محسن میرابی (37)،بهادر عبدی (41)، محمد ستاری (44) و از ذوب آهن: اسماعیل فرهادی(41) مهدی پور (79)

راه آهن:
 امیر عابدزاده، احمد موسوی (64 عظیمی)، میلاد محمدی، محسن ایران نژاد، محسن میرابی، عباس محمد رضایی (46 حسین پور)، بهادر عبدی، امین منوچهری، محمد ستاری، عادل کلاه کج (46 شیری) و رامین رضائیان
سرمربی: علی لطیفی

ذوب آهن:
رشید مظاهری، مرتضی تبریزی، قاسم حدادی فر، مسعود حسن زاده (76 رجب زاده)، علی همام، کاوه رضایی، کارلوس سانتوز، اسماعیل فرهادی (77 پهلوان)، هادی محمدی، مهدی مهدی پور و مهرداد قنبری (90 اسماعیل)
سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل:
0-1 (ذوب آهن): قاسم حدادی فر پاس در عرض به مسعود حسن زاده که او تک گل بازی در نیمه اول را به ثمر رساند.
0-2(ذوب آهن): قاسم حدادی فر باز هم پاس گل داد و این بار کاوه رضایی را صاحب توپ کرد که او هم گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
0-3(ذوب آهن): قاسم حدادی فر پا به توپ سه بازیکن راه آهن را را دریبل کرد و به تبریزی پاس داد و او هم گل سوم را به ثمر رساند.

شرح بازی:
ذوب آهن با سرمربی جوانش یحیی گل محمدی دومین پیروزی بزرگ متوالی خود را در حالی بدست آورد که خوش بین ترین طرفداران فوتبال هم فکر نمی کردند تیم یحیی بتواند در تهران با 3 گل به پیروزی برسد.
ذوبی ها که در نیمه اول با گل مسعود حسن زاده از حریف پیش افتاده بودند این برتری را در نیمه دوم دو برابر و سه برابر کردند تا با ذوب آهن با بردی قاطع به رده ششم جدول صعود کند و در طرف مقابل راه آهن با دومین شکست متوالی و دریافت 5 گل در 2 بازی کاملا در منطقه سقوط قرار بگیرد. البته راه آهن قبلا هم دو شکست سنگین مقابل تراکتور و پدیده داشته و این اتفاق در این تیم چیز تازه ای است اما این اولین باخت سنگین آنها در تهران بود آن هم در شرایطی که علی لطیفی سرمربی تیم مدام از شرایط خوب فنی تیمش گفته است.
در بازی امروز برای ذوب آهن قاسم حدادی فر ستاره بی چون و چرای زمین بود و با 3 پاس گل به مثلث تهاجمی ذوب سرنوشت بازی را رقم زد.

بهترین بازیکن:
 قاسم حدادی فر هافبک طراح ذوب آهن در بازی امروز 3 پاس گل به مهاجمان تیمش داد تا معمار برد پرگل تیمش باشد.

اتفاق ویژه:
 کاوه رضایی، مسعودحسن زاده و مرتضی تبریزی 3 مهاجم خوش آتیه ذوب آهن دوباره کیفیت خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که می توانند برای هر تیمی خطرساز باشند.

دقایق حساس:
دقیقه 20: مهدی مهدی پور کرنر زد که کارلوس سانتوز ضربه سر زد و بیرون رفت.
دقیقه 35: مسعود حسن زاده توپ را ارسال کرد که تبریزی ضربه سر زد اما گل نشد.

حاشیه بازی:
*در دقیقه 41 اسماعیل فرهادی و بهادر عبدی در یک صحنه درگیر شدند. این درگیری آن قدر بالا گرفت که یحیی گل‌محمدی و چند نفر از مسئولان 2 تیم وسط زمین رفتند و این 2 بازیکن را آرام کردند. حاجی‌بابایی دا ور بازی به هر 2 نفر اخطار داد.

دیدگاه‌ها