کد خبر : 1202047 | 17 بهمن 1393 ساعت 10:26 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب‌پناه: اخراج کرار عمدی نبود

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اعتقاد دارد اخراج هافبک عراقی این تیم در دیدار مقابل سایپای البرز تعمدی نبوده است.

صاحب‌پناه: اخراج کرار عمدی نبود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کامران صاحب‌پناه درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: پیش از این عنوان کرده بودیم که تیم استقلال با دو پیروزی پی‌درپی می‌تواند به روند خوب گذشته بازگردد. روند تیم استقلال به گونه‌ای است که می‌توان از آن به عنوان یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ یاد کرد.

وی در ادامه افزود: پیروزی مقابل سپاهان و سایپا نشان داد که تیم در تعطیلات لیگ برتر کار کرده است. بازیکنانی که در نیم‌فصل به تیم استقلال اضافه شده‌اند، به خوبی به دیگر بازیکنان کمک می‌کنند و بازی تیم روان‌تر شده است. امیدواریم بازیکنانی که از استقلال جدا شدند نیز در تیم‌های خود خوب بازی کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد پرداخت پاداش به بازیکنان این تیم عنوان کرد: قطعاً برای آنها پاداش در نظر می‌گیریم اما در حال حاضر با تنگناهای مالی روبه‌رو هستیم.

صاحب‌پناه در خصوص اخراج کرار جاسم در دیدار استقلال مقابل سایپای البرز در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: رفتار درونی انسان‌ها قابل کنترل نیست. کرار کارهایی می‌کند که برای کنترل آنها کاری از دست کادر فنی و مدیریت باشگاه برنمی‌آید. با این وجود اعتقاد من این است که حرکات او در دیدار سایپا - استقلال عمدی نبود.

وی در مورد اینکه بهرام افشارزاده اعلام کرده کرار با اخراجش تصمیم داشته که به عراق برود و اجازه این کار را به او نمی‌دهد، گفت: نوع ادبیات افشارزاده را نمی‌دانم ولی به نظرم کار کرار عمدی نبود. کرار فوتبالیست بداخلاقی است و نمی‌دانم چرا این کارها را انجام می‌دهد اما در اینکه بازیکن خوبی است، شکی نیست.

دیدگاه‌ها