کد خبر : 1202150 | 17 بهمن 1393 ساعت 17:37 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

نصرآزادانی طلایی شد، حجی‌زواره نقره‌ای

با انصراف مسعود حجی‌زواره از حضور در فینال رقابت‌های وزن 74- کیلوگرم تورنمنت امارات، علیرضا نصرآزادانی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

نصرآزادانی طلایی شد، حجی‌زواره نقره‌ای
به گزارش "ورزش سه" از فدراسیون تکواندو، دومین روز از تورنمنت بین المللی امارات (G1) که از صبح روز گذشته (پنجشنبه) در سالن فجیره امارات آغاز شده بود با کسب 3 مدال دیگر توسط نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

در حالی که قرار بود فینال وزن 74- کیلوگرم بین 2 نماینده ایران یعنی مسعود حجی زواره و علیرضا نصرآزادانی انجام شود، حجی زواره به دلیل آسیب دیدگی از حضور در این مبارزه انصراف داد و بدین ترتیب نصرآزادانی قهرمان شد و حجی‌زواره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

نصرآزادانی پیش از حضور در مرحله فینال برابر «جانی لانتین« از فنلاند (9 بر یک)، «یرزان ابیل» از قزاقستان (9 بر 2) و «نورلان میرزایف» از قزاقستان (13 بر یک) به برتری رسیده بود و حجی زواره نیز «سعید استیو» از روسیه، «اناس اداربه» از امارات و «تئودور جورجیو» از بلغارستان را به ترتیب با نتایج 7 بر 4، 9 بر 8 و 15 بر 10 شکست داده بود.

بدین ترتیب با این 2 مدال ارزشمند، نصرآزادانی 10 امتیاز و مسعود حجی زواره 6 امتیاز را به سبد اندوخته‌های خود در رنکینگ رسیدن به المپیک اضافه کردند. در این وزن 17 هوگوپوش به رقابت پرداختند.

تا پایان دومین روز از رقابت‌های تورنمنت امارات تیم ایران موفق به کسب 2 مدال طلا (عاشورزاده و نصرآزادانی)، 3 مدال نقره (مستعان، عبدالهی و حجی زواره) و یک مدال برنز (یعقوبی) شده است.

در آخرین روز این مسابقات محمد باقری معتمد، بهنام اسبقی، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و مرتضی شیری به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها