کد خبر : 1202336 | 18 بهمن 1393 ساعت 12:50 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

الان نوبت پرسپولیس است

نسیم‌اف: از بازی خودم برابر تراکتور لذت بردم

بهادر نسیم‌اف در دیدار برابر تراکتورسازی با گرفتن یک پنالتی و زدن یک گل نقش اساسی در برتری تیمش داشت و خودش را در نقش یک مهاجم بین‌المللی در این دیدار نشان داد.

نسیم‌اف: از بازی خودم برابر تراکتور لذت بردم
مهاجم ازبکستانی پدیده که امیدوار است تیمش در ادامه مسابقات هم اینگونه با اقتدار برنده شود و بتوانند جایگاه خوبی در لیگ ایران در اولین فصل حضورش به خود اختصاص دهد. بهادر نسیم اف در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی یکی از تیم های خوب ایران است که نتایج خوب آن خصوصا در نیم فصل اول و جایگاهی که در جدول ایران دارند کاملا این مساله را مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: بازی سختی را توانستیم به سود خودمان به پایان برسانیم و از این جهت که ما در این دیدار مهمان بودیم بیشتر قابل توجه است. تراکتورسازی هم خوب بازی کرد و اینکه ما 3 گل زدیم نشان دهنده این نیست که بازی کاملا یک طرفه بود. آنها فشار زیادی به ما آوردند و ما به خوبی از فرصت‌های مان استفاده کردیم.

نسیم‌اف با اعلام اینکه این 3 امتیاز برای‌شان کاملا حیاتی بود، گفت: هفته گذشته 2 امتیاز را به راحتی در دیدار با صبا از دست داده بودیم و باید در این دیدار پیروز می‌شدیم و به همین دلیل تمام تمرکزمان را روی این مساله گذاشته بودیم.

مهاجم ازبکستانی تیم پدیده در مورد عملکرد خود در این بازی گفت: من جزوی از تیم هستیم و وقتی به زمین می‌رویم باید هدف تیم را در زمین پیاده کنیم. به شخصه از گلزنی به عنوان یک مهاجم خوشحال می‌شوم اما مهم برد تیم است. این بازی را البته جز یکی از بهترین بازی‌های خودم می‌دانم و از گرفتن یک پنالتی و زدن یک گل راضی هستم و لذت بردم.

نسیم اف درباره شرایط تیمش در ادامه مسابقات گفت: ما تلاش می‌کنیم هفته به هفته بهتر از گذشته باشیم و این را در نوع بازی‌ای که ارائه می‌دهیم نشان می‌دهیم. در هفته آینده بازی حساسی مقابل پرسپولیس داریم و از همین امروز برنامه‌های خود را برای این بازی در مشهد آغاز کرده‌ایم.

مهاجم گلزن پدیده قول گلزنی در دیدار برابر سرخ‌پوشان را نمی‌دهد اما هدفش را برتری تیمش می‌داند: ما به امتیازات‌مان در نیم فصل دوم نیاز داریم و این مساله در بازی‌های خانگی بیشتر اهمیت دارد. نمی‌توانم بگویم حتما در این بازی گل می‌زنم و مطمئنا تمام تلاشم را می‌کنم تا بازیکنی مثمرثمر باشم.

نسیم‌اف با مثبت ارزیابی کردن شرایط فنی تیمش گفت: ما با کادری کاملا فنی و بین المللی کار می‌کنیم و شرایط ما با چیزی که در تیم ملی ازبکستان داشتم تفاوتی ندارد و کاملا حرفه‌است. همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و خصوصا با یارگیری‌هایی که انجام دادیم موفق شدیم تیم بهتری از سابق باشیم. رضا حقیقی در میانه زمین واقعا کمک زیادی به ما می‌کند و در همین بازی مقابل تراکتور هم کلاس بازی خود را به نمایش گذاشت. ما اکنون خطر سقوط را کاملا از خودمان دور کرده‌ایم و اکنون فرصت این را داریم که در جدول رتبه بهتری را برای خودمان کسب کنیم.

مهاجم ازبکستانی پدیده در پایان گفت: سطح فوتبال و لیگ ایران بهتر از چیزی است که تصور می‌کردم و البته با این شرایط فکر نمی‌کردم تیم ملی در این مرحله از جام ملت‌ها حذف شود و مطمئنا این برایم شگفت آور بود.

دیدگاه‌ها