کد خبر : 1202367 | 18 بهمن 1393 ساعت 14:31 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار ایران با طلای اسبقی و نقره باقری معتمد

در پایان پیکار 3 روزه تکواندوکاران ایران در تورنمنت بین المللی امارات، تیم کشورمان 11 مدال رنگارنگ به دست آورد.

پایان کار ایران با طلای اسبقی و نقره باقری معتمد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین المللی تکواندوی امارات (G1) که از روز پنج‌شنبه 16 بهمن ماه در سالن فجیره امارات آغاز شده بود به پایان رسید و هر 11 ملی‌پوش کشورمان موفق به کسب مدال شدند.

در این رقابت‌ها، فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، علیرضا نصرآزادانی، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی موفق به کسب مدال طلا شدند، هادی مستعان، محمد باقری معتمد، مسعود حجی زواره، فرزاد عبداللهی و مرتضی شیری عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند و ابوالفضل یعقوبی نیز بر سکوی سوم ایستاد.

تورنمنت بین‌المللی فجیره امارات G1 بود و به نفر اول 10 امتیاز، نفر دوم 6 امتیاز و نفرات سوم 3.6 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 تعلق گرفت.

در آخرین دیدار، فینال وزن 68- کیلوگرم بین محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی برگزار شد که در پایان این پیکار تمام ایرانی، این اسبقی بود که توانست 10 بر 7 برنده شود و عنوان نخست را به دست آورد و 10 امتیاز به رنکینگ المپیکی خود اضافه کند. وی برای راهیابی به فینال این رقابتها نیجریه (16-2)، کانادا (16-8) و بل‍ژیک (4-یک) را از پیش رو برداشته بود.

محمد باقری معتمد نیز با پیروزی برابر تکواندوکاران کره جنوبی (10-8)، هلند (9-3)، سنگال (6-3) و قبول شکست در مرحله فینال برابر اسبقی به مدال نقره دست یافت و 6 امتیاز به سبد اندوخته های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

هدایت تیم ملی کشورمان را بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) برعهده داشتند و غلامحسن ذوالقدری رئیس سازمان تیم‌های ملی کشورمان نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور داشت.

ملی‌پوشان فردا (یک‌شنبه) به ایران بازخواهند گشت.

دیدگاه‌ها