کد خبر : 1203144 | 22 بهمن 1393 ساعت 16:11 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

رهقی: برای شکست نفت هم‌ قسم شده‌ایم

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان پیکان هم‌قسم شده‌اند که با پیروزی مقابل نفت استارت نتیجه‌گیری خوب را بزنند.

رهقی: برای شکست نفت هم‌ قسم شده‌ایم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا رهقی در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان برای بازی فردا مقابل نفت تهران گفت: فکر می‌کنم با توجه به بازی که مقابل استقلال در هفته گذشته انجام دادیم از نظر مسئولان باشگاه و کادر فنی ما برنده بازی با استقلال شدیم اما امتیاز به ما ندادند. تیم ما شرایط خوبی دارد و فوتبال روان و اصولی انجام می‌دهیم و امیدوارم که مقابل نفت در بازی فردا هم بتوانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم چون در شهر قدس بازی می‌کنیم و از حمایت پرشور هوادارانمان بهره می‌بریم.

وی ادامه داد: البته ما در بازی رفت می‌توانستیم نفت را شکست دهیم که البته آن بازی مساوی تمام شد و اواخر بازی داور پنالتی را ندید. ما تیمی هستیم که فولاد و تراکتورسازی را بردیم و بازیکنانمان نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت هستند و مقابل تیم‌های بالای جدول و قدرتمندتر بهتر بازی می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: بازیکنان تیم ما هم‌قسم شده‌اند که با پیروزی مقابل نفت استارت نتیجه‌گیری خوب را بزنند و امیدوارم که این اتفاق هم بیفتد.

رهقی در مورد اظهارات علیرضا منصوریان در خصوص داور بازی فردا خاطرنشان کرد: در بازی رفت مقابل نفت همه دیدند که داور پنالتی ما را ندید اما همانطور که منصوریان گفته اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد اما می‌توانم بگویم تنها تیمی که از اشتباهات داوری سودی نکرده پیکان بوده و در طول فصل همیشه از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و باید بگویم که اشتباهات داوری همیشه به ضرر ما بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بازی نفت و سایپا هم بیشتر اشتباهات داوری به سود نفت بود و امیدوارم داور مسابقه فردا اشتباهی نداشته باشد و اگر هم اشتباهی داشت به ضرر ما نباشد چون دیگر پیمانه صبر ما لبریز شده و امیدوارم داور در بازی فردا روز خوبی داشته باشد.

دیدگاه‌ها