کد خبر : 1203482 | 24 بهمن 1393 ساعت 18:22 | 81.9K بازدید | 0 دیدگاه

نظری: اشتباه کردم،باید در استقلال می‌ماندم

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: من اشتباه کردم که در زمان قلعه‌نویی از تیم استقلال جدا شدم.

نظری: اشتباه کردم،باید در استقلال می‌ماندم
 به گزارش "ورزش سه" از فارس، مهدی نظری پس از شکست یک بر صفر پدیده مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود. خودتان دیدید که زمین به هیچ عنوان شرایط مناسبی نداشت با وجودی که باران نباریده بود اما نمی‌دانم چه کسی وسط زمین را آب داده بود. اگر توپ‌های ما به گل تبدیل می‌شد ما می‌توانستیم با نتیجه دو بر یک به برتری برسیم.

وی در خصوص جدایی‌اش از گسترش‌فولاد اظهار داشت: نتوانستم آن بازی‌هایی که کادر فنی می‌خواست انجام دهم. زمانی که کمالوند آمد دوست داشت من بروم که من هم چنین کاری کردم. در زمان تارتار هم او تقصیرها را گردن من می‌انداخت.

بازیکن پدیده در خصوص جدایی‌اش از استقلال تصریح کرد: اگر نگاه کنید ما در زمان قلعه‌نویی با نصف مهاجم حمله می‌کردیم من هم تمام تلاشم را انجام می‌دادم. خدا را قسم می‌خورم به هیچ عنوان در لیست مازاد این تیم نبودم. زمانی که قلعه‌نویی متوجه شد به گسترش رفته‌ام ناراحت شد و حتی به من گفت چرا بدون اجازه این کار را انجام داد‌ه‌ای که من گفتم در لیست مازاد قرار گرفته‌ام اما قلعه‌نویی اعلام کرد «چه کسی این موضوع را اعلام کرده؟ تو جزو 6 نفر منتخب من بوده‌ای.» من در آن زمان اشتباه کردم و باید در استقلال می‌ماندم.

دیدگاه‌ها