کد خبر : 1203653 | 25 بهمن 1393 ساعت 15:38 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

هرچه دارم از ذوب آهن است اما فعلا بازیکن پدیده هستم

صلصالی: در مشهد هم موفق می‌شوم

محمد صلصالی بازیکن تیم پدیده مشهد اعتقاد دارد باختن در بازی دیروز حق این تیم نبود.

صلصالی: در مشهد هم موفق می‌شوم
به گزارش "ورزش سه"، صلصالی مدافع تیم پدیده راجع به بازی این تیم با پرسپولیس گفت: روی هم رفته بازی جالبی را انجام ندادیم. می توانستیم خیلی بهتر از این عمل کنیم اما باز با این حال حقمان باخت نبود، بهرحال ماهم موقعیتهای خوبی داشتیم که متاسفانه با بدشانسی آنها را از دست دادیم. شرمنده هواداران شدیم و تنها حرفی که می توانم بزنم این است که در بازی های آینده جبران کنیم و به جایگاه واقعی مان برسیم.تیم ما از تیمهایی است که تک ستاره ندارد و همه تیم، حتی کادر فنی و مدیریتی آن ستاره هستند، امیدوارم بتوانیم به حقمان که حضور در تیم های بالای جدول است برسیم.

صلصالی راجع به سالها حضور در تیم ذوب آهن گفت: من هرچه دارم از ذوب آهن است. مگر می توان این تیم از یاد ببرم، 13،14 سال زمان کمی نیست که من در این تیم توپ زدم. اما خب فعلا بازیکن تیم پدیده مشهد هستم و طبیعی است که همه تمرکزم روی موفقیت این تیم است و همه تلاشم را می کنم تا خودم را تبدیل به مهره موثری برای این تیم بکنم و ثابت کنم که در تیمی غیر از ذوب آهن هم می توانم موفق باشم.

صلصالی در پایان راجع به موقعیت خوبی در بازی از دست داد اضافه کرد: موقعیت خوبی بود اما متاسفانه ضربه محکم من به تیر دروازه برخورد کرد که این هم از بدشانسی من و تیم پدیده بود.

دیدگاه‌ها