کد خبر : 1204041 | 27 بهمن 1393 ساعت 14:16 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

در پیکان می مانم

نصرتی: برای مالیات به تبریز رفتم

محمد نصرتی مدافع پیکان به تبریز سفر کرده و به همین خاطر شایعه حضور او در لیگ قهرمانان آسیا برای تراکتورسازی مطرح شده.

نصرتی: برای مالیات به تبریز رفتم
نصرتی در گفت و گویی که با "ورزش سه" انجام داد اعلام کرد به خاطر مالیات به تبریز رفته و این خبر صحت ندارد. او در همیم خصوص گفت و گویی با ورزش سه انجام داد:

برای مالیاتم به تبریز رفتم
من به تبریز آمده ام نه برای اینکه برای تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم. من به اداره مالیات تبری رفتم و بعد از انجام دادن کارهایم به تهران برمی گردم. من بازیکن پیکان هستم و تا پایان فصل برای این تیم بازی می کنم. می خواهم به تیم کمک کنم تا پیکان از این شرایط خارج شود. برای بازی صبا و تراکتور هم به خاطر دیدن تونی که مربی ام بوده و چند تا از بازیکنان تراکتور رفتم. جواد کاظمیان هم برای این بازی مصدوم بود و به من پیشنهاد داد که برای تماشای بازی بروم که قبول کرد. با تونی هم خوش و بش کردم اما در مورد تیم با هم صحبتی نکردیم.

قرعه بدی داشتیم
پس از تعطیلات لیگ برتر، قرعه بدی نصیب ما شد و با تیم‌هایی بازی داشتیم که یا برای بقا می‌جنگیدند و یا قهرمانی. فشردگی مسابقات باعث شد تا چند بازیکن ما مصدوم شوند و نتوانند در اختیار تیم باشند. ما در 12 روز بازی های سنگینی انجام دادیم و حتی فرصت تمرین کردن نداشتیم.

دو تیم به داوری اعتراض داشتند
در بازی با نفت تهران دو تیم به داوری اعتراض کردند.آقای منصوریان هم نظرش را گفته است اما در این دیدار هم ما از داوری متضرر شدیم و هم تیم نفت. باید بگویم تنها تیم نفت نبوده که از داوری متضرر شده است. در صحنه گل اول نفت، بازیکن پیکان را شارژ کردند ولی داور اعلام خطا نکرد.

دیدگاه‌ها