کد خبر : 1204188 | 28 بهمن 1393 ساعت 12:32 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

حرکات موزون بیک‌زاده در تمرین استقلال

گزارش تمرین استقلال

در فاصله دو، سه روز مانده به دیدار آبی‌پوشان برابر گسترش فولاد، استقلال تمرین نوبت خود را در کمپ مرحوم حجازی و ساعت 11:30 آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌پوشان که خود را مهیای دیدار برابر گسترش فولاد می‌ کنند، تمرین نوبت صبح خود را از ساعت 11:30 در کمپ ناصر حجازی و زیرنظر کادرفنی برگزار کردند.

* یک گروه فیلمبرداری در تهیه گزارش از بازیکنان و کادرفنی استقلال به محل تمرین این تیم آمده بود. سوژه گزارش این گروه درباره برنامه های عید و گزارشگران و مجریان تلویزیونی بود. در حالی که این گروه قصد داشتند با امیر قلعه‌نویی نیز صحبت هایی انجام دهند، سرمربی آبی‌پوشان راضی به گفت‌وگو نشد.

* از جمع استقلالی ها آرش برهانی، خسرو حیدری و محمود فکری مقابل دوربین رفتند. در زمان صحبت آرش برهانی و خسرو حیدری بازیکنان با شوت کردن توپ به سمت این دو سعی داشتند تمرکزشان را به هم بزنند.

* نکته جالب دیگر این بود که در زمان صحبت برهانی و حیدری امیر قلعه‌نویی سوت آغاز تمرین را زده بود و 2بازیکن فرصت نکردند صحبت های ابتدایی سرمربی استقلال را گوش دهند.

* وحید طالب لو پیش از آغاز تمرین با استفاده از کش به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* بازیکنان نیز در دو گروه به تنیس ـ فوتبال پرداختند که کری جالبی در گروهی که رضا عنایتی، فروزان، صادقی و فخرالدینی حضور داشتند به وجود آمده بود.

* با توجه به بارندگی شب گذشته و احتمال بارش برف مسوولان تیم با پلاستیک چمن را پوشانده بودند که در زمان تمرین یک نیمه چمن برای تمرینات بازیکنان آماده شد.

* بازیکنان بعد از حدود 5 دقیقه صحبت های ابتدایی امیر قلعه‌نویی به دویدن دور زمین پرداختند و در ادامه زیرنظر مربی بدنساز بدن های خود را گرم کردند.

* در زمان دویدن بازیکنان امیر قلعه‌نویی به آنها بابت پارک خودرویشان جلوی رختکن تذکر داد که این مساله با شوخی کرار و رضا عنایتی باعث خنده سایر بازیکنان شد. جاسم کرار درپاسخ به سرمربی تیمش گفت خودرو متعلق به هواداران است و رضا عنایتی هم گفت اگر خودرو بنز بود گیر نمی‌ دادید.

* فریدون زندی نیز همانند تمرینات چند روز گذشته در محل تمرین حاضر شده و پا به پای بازیکنان دیگر به تمرین می‌ پردازد. هافبک سابق تیم‌ملی و استقلال با گرمکن استقلال در محل تمرین حاضر شده است.

* یعقوب کریمی که از ناحیه کشاله پا دچار آسیب دیدگی است به دلیل حضور در فیزیوتراپی در این تمرین غایب است.

* فوتبال تحت فشار در دو گروه 4 تیم با دروازه های کوچک اولین آیتم تمرینی آبی‌پوشان است.

* با آغاز تمرین محسن فروزان و وحید طالب لو به همراه کریم بوستانی از جمع بازیکنان جدا شدند و به کارهای اختصاصی پرداختند.

* امیر قلعه‌نویی در حالی که گرمکن ورزشی برتن کرده، در گوشه ای از زمین شاهد عملکرد شاگردانش است.

* جاسم کرار که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت مواجه شده، در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور فعالی دارد و با انگیزه کار می‌ کند. مسوولان استقلال امیدوارند بتوانند با اعتراض به کمیته انضباطی محرومیت هافبک عراقی موفق تیمشان را لغو کنند.

* در فوتبال گل کوچک و در صحنه ای خسرو حیدری گلزنی کند، اعتراض عنایتی را در پی داشت که بین کاپیتان استقلال و بیک‌زاده کری شدیدی اتفاق افتاد که در نهایت با قضاوت امیر قلعه‌نویی قائله ختم شد.

* هاشم بیک زاده که لحظاتی پیش تیمش گل خورده بود موفق شد بلافاصله آن را جبران کند که شادی گل عجیبی را برای او به همراه داشت. حرکات موزون هاشم بیک زاده بعد از گلزنی با دست زدن همه بازیکنان همراه بود. وی لحظات شادی را در تمرین به وجود آورد.

دیدگاه‌ها