کد خبر : 1204345 | 29 بهمن 1393 ساعت 01:09 | 53.6K بازدید | 0 دیدگاه

بالاخره مشکلات مشهدی سر باز کرد

بازیکنان پدیده اعتصاب کردند

بعد از چند ماه سکوت بالاخره صدای بازیکنان پدیده مشهد در آمد و به خاطر بی پولی اعتصاب کردند.

بازیکنان پدیده اعتصاب کردند
به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پدیده به خاطر عدم تعهدات مالی باشگاه قصد ندارند فردا تمرین کنند و حتی شاید برای بازی با راه آهن هم به تهران نیایند. این خبرها به صورت جدی از اردوی پدیده به گوش می رسد با باخت این تیم به پرسپولیس مشکلات سرباز کرد. رضا حقیقی بازیکن جدید پدیده هم به صورت علنی از مشکلات مالی باشگاه در برنامه نود صحبت کرد و اینکه اگر قرار بود چک دریافت می کرد در همان پرسپولیس می ماند.

خارجی های پدیده قهر کردند
بازیکنان خارجی این تیم هم به خاطر بی پولی قهر کردند و به همین دلیل برابر پرسپولیس بازی نکردند و جلسات شبانه روزی مرزبان با مسوولان باشگاه برای حل این مشکلات همچنان ادامه دارد اما ظاهرا بی فایده بوده چراکه هنوز پولی به بازیکنان داده نشده است. ایگور پراهیچ و میلان یووانویچ دو بازیکنی هستند که بعد از بازی با تراکتورسازی نسبت به نحوه پرداخت پولشان معترض شدند. در نهایت مرزبان مجبور شد میلان را برابر پرسپولیس به میدان بفرستد تا شاید راه چاره شود ولی گرفتگی پای ایگور اجازه نداد از این بازیکن در همان بازی استفاده کند. این در صورتی است که خبری روی سایت و صفحه اینستاگرام باشگاه با این مضمون که بازیکنان به خاطر مصدومیت بازی نکردند درج شد که بعد از گذشت ساعاتی این خبر برداشته شد.

مرزبان از مشکلات مالی گفت
مرزبان بعد از این بازی در گفت و گو با ورزش سه از مشکلات مالی صحبت کرد:
در حال حاضر نمی‌توان منکر این قضیه شد که بحران مالی در مسیرمان کمی خلل ایجاد کرده است و نتوانستیم آن را برطرف کنیم. مجموعه پدیده و شخص آقای وطنخواه به عنوان مدیر باشگاه به دنبال راهی هستند تا این مشکلات برطرف شود و تدابیر زیادی در این راه به کار برده‌اند. اما مطمئنا مشکلات مجموعه پدیده سبب می‌شود تیم هم به مشکل برخورد کند و مشکلات مالی تیم و بازیکنان جای خود باقی است.

پدیده هم آب معدنی ندارد

طبق صحبت های بازیکنان پدیده بازیکنان و کادر فنی این تیم دو ماه و نیم است که پولی نگرفته اند و ظاهرا وضعیتی شبیه راه آهن پیدا کردند و حتی در تمرینات آب معدنی ندارند و برای سفرهایشان مشکلات زیادی دارند. آنها تصمیم گرفتند برای بازی با راه آهن به تهران نیایند مگر اینکه مسوولان باشاه آنها راضی کنند. اعضای کادر فنی و بازیکنان نگران وضعیت این تیم هستند .

پدیده، ابومسلم می شود؟

مرزبان ابتدای فصل از خوشحالی مردم مشهد صحبت کرد و اینکه پدیده می تواند نماینده خوبی برای این شهر باشد. اما این تیم اوضاع خوبی ندارد و مردم مشهد را به یاد ابومسلم انداخته است. به بازیکنان این تیم چک هایی با تاریخ 20 اردیبهشت 94 داده شده که در این زمان لیگ تمام شده و بازیکنان هم نگران هستند. این مسائل باعث شده که پدیده اعتصاب کند و تمرین فردا این تیم برگزار نخواهد شد.

دیدگاه‌ها