کد خبر : 1204381 | 29 بهمن 1393 ساعت 11:42 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعضای کمیته فنی با حضور مجیدی موافق بودند

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد حضور مجیدی از سوی هر کسی که بود، جمع کمیته فنی با حضور او موافق بود.

اعضای کمیته فنی با حضور مجیدی موافق بودند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فریدون معینی در مورد جلسه روز گذشته کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: در این جلسه در رابطه با عملکرد تیم ملی جوانان صحبت کردیم اما مقرر شد از این پس در جلسات پیش رو بتوانیم از حال تمام تیم‌های ملی بیشتر آگاه شده و اوضاع و احوال این تیم‌ها را بسنجیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد تیم ملی بزرگسالان و عملکرد کی‌روش در جلسه روز گذشته صحبتی به میان آمد، گفت: خیر. هیچ صحبتی در مورد تیم ملی بزرگسالان نشد و قرار شد پس از بازگشت سرمربی تیم ملی، با حضور وی جلسه کمیته فنی برای بررسی عملکرد و برنامه‌هایش تشکیل شود.

معینی با رد حضور اقبالی در کمیته فنی در مورد عضو جدید این کمیته یعنی فرهاد مجیدی تاکید کرد: به نظرم حضور فرهاد در کمیته مثبت بود. او فردی با علاقه خود را نشان داد و اشتیاق خوبی برای حضور در جلسه کمیته فنی داشت. ضمن اینکه نظرات و پیشنهادات خوب و جالبی هم بیان کرد. در مجموع در اولین جلسه حضور مجیدی معتقدم که نظرات مفیدی از سوی وی ارائه شد و عضویت وی را در کمیته فنی مؤثر می‌داند.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال افزود: معتقدم که باید فضا را برای بازیکنان بزرگ به وجود آورد تا در زمینه‌های مختلف به فوتبال و فدراسیون کمک کند و در موارد مختلف به توسعه و پیشرفت برسد. حال می‌تواند این فضا در کمیته فنی باشد یا در تیم‌های ملی رده‌های سنی پایین.

وی در پاسخ به این سؤال که برای آغاز کار مجیدی، کمیته فنی کمی بزرگ نبود، گفت: اتفاقا چون امثال مجیدی به تازگی فوتبال را کنار گذاشته‌اند، دانش به روزتری نسبت به باتجربه‌ها دارند. آنها با مربیان بزرگ کار کرده و اطلاعات‌شان به روز است و می‌توانند تاثیرگذار باشد. ضمن اینکه خودشان نیز از لحاظ فوتبالی به روز هستند و مزایای دیگری هم دارند که می‌توان به اظهار نظر آنها در همه زمینه‌ها و موارد مختلف اشاره کرد. اگر بخواهیم فقط به افراد باتجربه بسنده کنیم، از آنهایی که دانش روز فوتبال را دارند غافل شده و این موضوع به ضرر کمیته فنی خواهد بود چرا که در فوتبال امروز تغییرات با سرعت بالایی انجام می‌شود. به طور مثال خود من هر روز در مورد تغییراتی که می‌شود چه موارد آماری و چه فنی مطالعه دارم.

معینی در مورد اینکه گفته می‌شود فرهاد مجیدی انتخاب کفاشیان بوده و او این گزینه را به کمیته فنی تحمیل کرده است، گفت: این پیشنهاد از سوی هر کسی که بود، جمع کمیته فنی با حضور مجیدی موافق بود و با این توافق، مجیدی کارش را آغاز کرد و قرار است در جلسات بعدی نیز در کمیته فنی حاضر شود. برای ما مهم این است که هر فردی در هر مسندی قرار می‌گیرد کارایی داشته باشد و بتواند همه را جذب کند. وقتی مجیدی هم می‌تواند تاثیرگذار باشد پس حضورش مثبت است. اتفاقا بهترین افراد همین‌ها هستند و معتقدم خود دوستان باید علاقمندی در چنین جلساتی را داشته باشند.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید امثال افرادی مثل مهدوی‌کیا و هاشمیان باید زودتر به کمیته فنی می‌آمدند، گفت: آنها هم باید بیایند و همکاری خود را آغاز کنند و نسبت به موارد فوتبالی اظهار نظر کنند چرا که در دوران بازیگری خود با مربیان مختلفی کار کردند و به تازگی نیز وارد عرصه مربیگری شده‌اند و اتفاقا حضور این نفرات جوان‌تر برای کمیته مفید است. خوشحال می‌شویم تا مهدی هم به جمع ما اضافه شود چون او نیز تجربیات خوبی دارد.

معینی با بیان اینکه افاضلی در دومین جلسه پیاپی در کمیته فنی شرکت نکرد در خصوص افراد جدیدتر گفت: قرار است تعداد اعضا به 7 نفر برسد و صحبت‌های لازم در مورد حضور مهدی مهدوی‌کیا و حسن حبیبی در کمیته به آنها شده است.

وی در مورد حضور اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در کمیته فنی روز گذشته گفت: او در تمام مدت جلسه حضور داشت و به طور کلی در رابطه با سیاست‌های کلی فدراسیون با اعضای کمیته صحبت کرد تا همه از آنها آگاه باشد.

معینی در پایان با اشاره به اینکه جلسات زیادی برای کمیته فنی نیاز است، تصریح کرد: این جلسات باید با حضور مربیان پایه و بزرگسال تیم ملی برگزار شود چرا که بزرگترین تاثیر کمیته فنی بر روی مسائل فنی است و این کمیته باید ارتباط مربیان در سطوح ملی را حفظ کند.

دیدگاه‌ها