کد خبر : 1204823 | 01 اسفند 1393 ساعت 16:29 | 67.5K بازدید | 0 دیدگاه

تقسیم امتیازات در دربی اصفهان

سپاهان 1 – ذوب آهن 1؛ دو کارت و دو گل

سپاهان هم مانند سایر مدعیان صدرنشینی موفق به پیروزی نشد تا در رده چهارم جدول باقی بماند.

سپاهان 1 – ذوب آهن 1؛ دو کارت و دو گل
به گزارش "ورزش سه"، دربی تماشایی اصفهان با تقسیم امتیازات به پایان رسید تا نه سپاهان به صدر جدول برسد و نه ذوب آهن فاصله اش با استقلال خوزستان را کاهش دهد.

هفته بیست و یکم لیگ برتر ، ورزشگاه: فولاد شهر اصفهان

داور: محمدرضا اکبریان، کمک ها: رضا سخندان، حسین طالقانی
اخطار: حقوردی 24، دهنوی 46، محمدی 61 از ذوب آهن
اخراج: احمدی 39 از سپاهان و دهنوی 86 از ذوب آهن

سپاهان:
رحمان احمدی، هادی عقیلی، رسول نویدکیا (56 پریرا)، عبدالله کرمی، سعید قائدی فر (43 گردان) ،علی کریمی، مهدی شریفی (85 پاپی)، وریا غفوری، احسان حاج صفی، ، محمدرضا خلعتبری و فضیل موسایف
سرمربی: حسین فرکی

ذوب آهن:
باقر صادقی، هادی محمدی، اکبر ایمانی (60 محبی)، قاسم دهنوی، قاسم حدادی فر، اسماعیل فرهادی (67 پهلوان)، حجت حق وردی، علی حمام (28 تبریزی)، مهرداد قنبری، مهدی رجب زاده و کاوه رضایی
سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل:
1 ـ صفر (سپاهان): دقیقه 23 یک، دو فوزیل موسیوف با محمد خلعتبری و نفوذ بازیکن ازبک به درون محوطه ذوب‌آهن با خطای حجت حق وردی یک موقعیت پنالتی را نصیب سپاهانی ها کرد که خلعتبری این ضربه را برخلاف جهت محمدباقر صادقی به گل اول مسابقه تبدیل کرد.
1-1(ذوب آهن ): اکبر ایمانی روی یک ضربه ایستگاهی از رجب زاده به زیبایی هر چه تمام تر با ضربه سر دروازه ذوب آهن را فرو ریخت.

اتفاق ویژه:
 کاوه رضایی در دقیقه 69 روی یک فرار به سمت محوطه جریمه سپاهان با تنه محکم عبدالله کرمی سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت.

گزارش لحظه به لحظه:
*وریا غفوری، رحمان احمدی و رسول نویدکیا از سپاهان به سمت نیمکت ذوب آهن رفتند اما محمد رضا خلعتبری بازیکن سابق ذوب آهن بود به سمت یحیی گل محمدی نرفت. از سوی ذوبی ها محمد باقرصادقی،اکبر ایمانی، اسماعیل فرهادی هم از فرکی رخصت گرفتند.
*خبرنگاران حاضر در ورزشگاه می گفتند به خاطر اینکه باقر صادقی سابقه بازی با سپاهان دارد در این بازی درون دروازه قرار گرفته چون انگیزه بالایی دارد.
* سانتوس و مسعود حسن زاده دو غایب ذوب آهن در این دیدار بودند که از روی سکوها بازی را تماشا می کنند.
*قدرت الله ایزدی، بازیگر نقش رشید، در تئاتر و تلویزیون در اصفهان در VIP مشغول تماشای مسابقه بود.
*با توجه به آنکه تیم واترپلو سپاهان ساعت 16:30 در فینال مسابقات قهرمانی کشور در تهران شرکت می کند مسئولان باشگاه سپاهان علاوه بر تماشای مسابقه فوتبال پیگیر آن مسابقه هم هستند.

1003902

*در دقیقه 20 محمدرضا خلعتبری پس از بهم خوردن تعادلش در جدال با قاسم دهنوی در حفظ توپ موفق بود که با خطای کاپیتان ذوب آهن سرنگون شد. او در این لحظه اعتراض نسبتا تندی به خطای دهنوی کرد.
*سکوهای ورزشگاه فولاد شهر در حد دربی اصفهان پر شده است و هواداران اصفهانی استقبال خوبی از این بازی به عمل آورده اند.
* محمدرضا خلعتبری در هنگام به ثمر رساندن ضربه پنالتی زمین خورد و شاید خوش شانسی آورد که این ضربه را به گل تبدیل کرد.
* خطای پنالتی سپاهانی ها توسط حجت حق وردی رقم خورد که بازیکن تازه وارد ذوب‌آهن در این مسابقه است که جایگزین کارلوس سانتوس باتجربه شده است.
*علی حمام بازیکن لبنانی ذوب‌آهن چندین بار از ناحیه مچ پا ابراز درد و مصدومیت کرد که حتی کادر فنی ذوب‌آهن به او گفتند اگر نمی‌تواند تعویضش کنند اما او همچنان به بازی ادامه داد.
* در دقیقه 38 رحمان احمدی برای مهار کاوه رضایی روی او خطا کرد که این خطا بیرون محوطه جریمه بود و داور به او کارت قرمز نشان داد. شهاب گردان به جای او وارد زمین شد و بعد از هفته ها درون دروازه قرار گرفت.
* دقیقه 80، شوت مهدی رجب زاده از روی ضربه آزاد را شهاب گردان دراز کش جمع کرد.
* دقیقه 84، پاس موسی اف به احسان حاج صفی رسید و شوت این بازیکن در حالتی بسیار خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 86، قاسم دهنوی با تکل روی پای علی کریمی از زمین بازی اخراج شد.
* قاسم دهنوی پس از اخراج به دلیل اعتراش به داوری حدود 2 دقیقه از وقت بازی را گرفت. او در هنگام خروج از زمین هم با ناظر بازی صحبت می کند تا بتواند چند دقیقه از بازی را از کنار زمین تماشا کند.
دقیقه 89، پاس به بیرون ارسالی احسان پهلوان از جناح راست با شوت قاسم حدادی فر با فاصله کمی به بیرون رفت.

دیدگاه‌ها