کد خبر : 1204990 | 02 اسفند 1393 ساعت 11:30 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا-مالاگا

دو تیم بارسلونا و مالاگا، امروز در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا-مالاگا
به گزارش "ورزش سه"، با 20 بازی شکست ناپذیری مقابل مالاگا، کاتالان‌ها مطمئن هستند که می‌توانند اختلاف با صدرنشین‌ها را به حداقل برسانند.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند. آنها در حال حاضر با کسب 50 امتیاز از 21 بازی، در رده ی دوم لالیگا قرار دارند و تنها 4 امتیاز با صدرنشین یعنی رئال مادرید اختلاف دارند.آبی اناری‌ها، در 11 بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی شده اند و به نظر نمی‌رسد مالاگا در نوکمپ بتواند خطر خاصی برای آنها محسوب شود. بارسا روز سه شنبه به مصاف سیتی خواهد رفت و احتمالا فشار زیادی در بازی امروز به ستاره هایش نخواهد آورد. آندرس اینیستا، هافبک بارسا به دلیل سرماخوردگی، دیدار پیشین تیمش را از دست داد ولی برای بازی امروز آماده خواهد بود.

مالاگا

مالاگا با کسب 35 امتیاز از 22 بازی، در رده ی هفتم جدول لالیگا قرار دارد. با این حال، آنها عملکرد خوبی در چند بازی اخیر نداشته اند. در 5 بازی اخیر، 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی، سهم شاگردان خاوی گارسیا بوده است. با این حال،حدود 10 سال است که مالاگا موفق به کسب پیروزی مقابل بارسا نشده و در 5 بازی اخیر دو تیم، 4 شکست و 1 تساوی به ثبت رسیده است. بارسا با به ثمر رساندن 42 گل در 11 پیروزی متوالی خود، یکی از بهترین خط حمله های اروپا را به خود اختصاص داده است که مالاگا برای مهار آن باید در بهترین فرم خود باشد.

دیدگاه‌ها