کد خبر : 1205616 | 05 اسفند 1393 ساعت 10:15 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

پیش بازی منچسترسیتی-بارسلونا

دو تیم منچسترسیتی و بارسلونا، امشب در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچسترسیتی-بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، قهرمان انگلیس در حالی پا به این دیدار خواهد گذاشت که در دو بازی اخیر خود، 9 گل به ثمر رسانده و بارسلونا، در بازی اخیرش مقابل مالاگا 1-0 شکست خورده است.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی در طول فصل عملکرد نسبتا خوبی داشته و در رد ه ی دوم جدول قرار دارند. آنها با 55 امتیاز از 26 بازی و 5 امتیاز اختلاف با صدرنشین، در رده ی دوم قرار گرفته اند.
سیتی در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2تساوی و 1 شکست کسب کرده اند ولی دو بازی اخیر خود را با برد‌های پرگل پشت سر گذاشته اند. سیتی 4-1 استوک سیتی را شکست داد و پس از آن، 5-0 مقابل نیوکاسل به برتری رسید. با این حال، سیتی خاطره ی خوبی از بارسلونا ندارد. سال گذشته دو تیم در همین مرحله به مصاف یکدیگر رفتند که بارسا موفق شد در مجموع دو بازی، 4-1 سیتی را شکست دهد و به دور بعد صعود کند.
سیتی سال 2009 در دیداری دوستانه موفق شد 1-0 بارسا را شکست دهد و این تنها پیروزی سیتیزن ها مقابل آبی اناری هاست.


1004156


بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه در حال حاضر با 4 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در رده ی دوم جدول لالیگا قرار گرفته اند. آنها که در این هفته فرصت داشتند اختلاف امتیاز خود را با رئال جبران کنند، 1-0 مقابل مالاگا شکست خوردند تا با پیروزی رئال مقابل الچه، اختلاف امتیاز دوباره به 4 امتیاز برسد.
با این حال، این شکست پس از 11 پیروزی پیاپی به دست آمده و اگر شکست مقابل مالاگا نادیده گرفته شود، آنها فرم خوبی را پشت سر می‌گذارند.بارسا مصدوم خاصی برای این بازی ندارد و انریکه، به جز فرمائلن، تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها