کد خبر : 1205712 | 05 اسفند 1393 ساعت 16:10 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

دهکردی:می‌توانیم مثل لیگ در آسیا هم بدرخشیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: می‌توانیم در آسیا هم، همانند لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم و خوش بدرخشیم.

دهکردی:می‌توانیم مثل لیگ در آسیا هم بدرخشیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، سیف‌اله دهکردی در آستانه دیدار تیم‌های فولاد ایران و السد قطر در چارچوب رقابت‌های گروه C لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازیکنان تیم فولاد خوزستان با عملکردی که از خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان به نمایش گذاشته اند، قطعا می توانند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز خوش درخشیده و از فوتبال ایران دفاع کنند.

وی افزود: باشگاه فولاد خوزستان در این دوره از این رقابت‌ها سعی دارد ضمن رفع برخی کاستی‌‌ها که در دور گذشته میزبانی شاهد آن بودیم از نظر نتیجه گیری و توانایی‌های تیمی نیز به یک سطح بالاتر دست یافته تا بازهم از مرحله گروهی فراتر رفته و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط بازیکنان تیم بسیار خوب است و علی‌رغم برخی مسائل آنها توانستند مانع از افت قدرت فولاد در لیگ برتر شوند. امیدوارم که با روحیه بالا و صمیمیتی که در بین اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم وجود دارد، در مسابقات آسیایی نیز شاهد درخشش بازیکنان فولاد خوزستان باشیم.

دهکردی همچنین به افزایش تجربه و توانایی های بازیکنان فولاد اشاره کرد و افزود: تمامی بازیکنان فولاد نسبت به اهمیت بازی های پیشرو چه در لیگ قهرمانان و چه در لیگ برتر آگاه هستند و با تجربه گران بهایی که از 21 هفته گذشته مسابقات کسب کرده اند به هماهنگی بسیار خوبی رسیده اند و این در حالی است که بسیاری از بازیکنان ما در لیگ قهرمانان نیز باتجربه شده و می توانند بخوبی به ارائه فوتبال در این سطح از مسابقات بپردازند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی فولاد خوزستان در ادامه نقش کادر فنی در کسب این موفقیت ها را پررنگ دانست و افزود: یکی از مسائل زیبایی که در تیم بزرگسالان فولاد مشاهده کرده‌ام ارتباط بسیار خوب و منطقی بازیکنان و کادر فنی است، این موضوع نشان دهنده فعالیت های بسیار خوب اعضای کادر فنی بخصوص کادر مربیگری تیم است و می تواند یک امتیاز دیگر برای تیم فولاد باشد.

دهکردی همچنین ضمن دعوت از خوزستانی ها برای حضور در استادیوم غدیر اهواز اظهار داشت: فولاد در فصل گذشته بهترین هواداران را در میان تیم های منطقه داشت و عنوان پرتماشاگرترین تیم مرحله گروهی غرب آسیا را از آن خود کرد، در این دوره مسابقات نیز از هواداران فوتبال خوزستان تقاضا داریم برای دفاع از نماینده کشورمان حمایت هایشان را ادامه داده تا با نمایش فرهنگ ارزشمند ایرانی یکبار دیگر شاهد میزبانی خوب و انشالله پیروزی های شیرین فولادمردان باشیم.

دیدگاه‌ها