کد خبر : 1207279 | 13 اسفند 1393 ساعت 11:15 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی نیوکاسل-منچستریونایتد

دو تیم نیوکاسل یونایتد و منچستریونایتد، امشب در ورزشگاه سنت جیمز پارک شهر نیوکاسل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی نیوکاسل-منچستریونایتد
به گزارش "ورزش سه"، انتقادات از عملکرد تیم فان خال، به شدت بالاگرفته و یونایتد با وجود نتیجه گرفتن، شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند.

نیوکاسل یونایتد

شاگردان جان کارور با کسب 35 امتیاز در 27 بازی، در رده ی یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند. انها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2تساوی و 1 شکست تجربه کرده اند که شکست آنها، متعلق به دیدار منچسترسیتی بود که با نتیجه 5-0 مغلوب شاگردان پیگرینی شدند. نیوکاسل آمار خوبی مقابل منچستریونایتد داشته و در 5 بازی اخیر برگزار شده بین دو تیم، 4 پیروزی سهم یونایتد 1 و یپروزی سهم نیوکاسل بوده است. جک کولبک به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست ولی جوناس گوتیرز که به تازگی سرطان را شکست داده، می‌تواند پس از مدت‌ها برای تیمش بازی کند.

منچستر یونایتد

شاگردان لوئیس فان خال با کسب 50 امتیاز از 27 بازی، در رده ی چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند. یونایتد در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده است ولی با این حال، همچنان از عملکرد آنها در داخل زمین، انتقادات فراوانی می‌شود. با این حال، در حال حاضر فان خال در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار دارد و در صورت موفقیت در کسب آن، به بخش زیادی از اهداف یونایتد در فصل جاری رسیده است. رابین فان پرسی تنها مصدوم یونایتد است که برای بازی امروز آماده نخواهد بود.

دیدگاه‌ها