کد خبر : 1207283 | 13 اسفند 1393 ساعت 11:50 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بایرن مونیخ-برانشوایگ

دو تیم بایرن مونیخ و آینتراخت برانشوایگ، امروز در ورزشگاه آلیانز آره‌نا شهر مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بایرن مونیخ-برانشوایگ
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا، پس از به ثمر رساندن 18 گل در 3 بازی اخیر خود، حال به دنبال کسب موفقیت در جام حذفی خواهند بود.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند که تساوی آنها به دیدار در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک باز می‌گردد. با این حال، آنها در بوندس لیگا فوق‌العاده ظاهر شدند و در 3 بازی اخیر خود، 18 گل به ثمر رسانده اند که آماری فوق‌العاده محسوب می‌شود. حال آنها باید به مصاف برانشوایگی بروند که در بوندس لیگا در رده ی هشتم قرار دارد. در بازی انجام شده بین دو تیم در فصل، بایرن موفق به کسب پیروزی 2-0 شده و با فرم خوبی که باواریایی ها در ان قرار دارند، حدس نتیجه ی دیدار امروز انها کار سختی نخواهد بود.

برانشوایگ

برانشوایگ با کسب 31 امتیاز از 23 بازی، در رده ی هشتم جدول بوندس لیگا قرار دارد و حالا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان، حریف بایرن مونیخ شده است. با این حال، آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 شکست و 1 تساوی متحمل شده اند و روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. بر خلاف آنها، بایرن به شدت آماده است و احتمال ادامه ی بردهای پر گل شاگردان گواردیولا وجود دارد.

دیدگاه‌ها