کد خبر : 1207370 | 13 اسفند 1393 ساعت 17:52 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدهای نفت تهران برای صعود

تیم فوتبال نفت‌تهران با وجود تساوی خانگی مقابل العین هنوز از شانس خوبی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است.

امیدهای نفت تهران برای صعود
به گزارش "ورزش سه"، نفتی ها که دیروز در خانه با تیم العین به تساوی یک ـ یک رسیدند، به دلیل دیگر تساوی این گروه بین دوتیم الشباب عربستان و پاختاکور ازبکستان در رتبه آخر گروه جای دارند. در حال حاضر پاختاکور که در بازی سوم میزبان العین است با 4 امتیاز در صدر گروه B جای گرفته و الشباب و العین با 2 تساوی در رده های بعدی قرار دارند.

نفت که روز چهارشنبه 27 اسفند با الشباب بازی دارد باید این تیم را ببرد و سپس در انتظار تساوی احتمالی العین و پاختاکور باشد. دو تیمی که قوی ترین تیم های این گروه به نظر می‌ رسند. العین که در دور برگشت در دو مسابقه میزبان است، قطعا شرایط خود را در این گروه بهتر خواهد کرد چرا که آنها سابقه طولانی حضور در لیگ قهرمانان را دارند و تیم باتجربه و پرستاره ای هم محسوب می‌ شوند. در عین حال پاختاکور هم که در بازی مقابل نفت خوش شانس بود و تنها پیروزی این گروه در 4 بازی دو روز اول را به دست آورد، اگر در بازی مقابل العین نتیجه نگیرد، در دور برگشت با توجه به دو بار سفر به کشورهای ایران و امارات کار سختی خواهد داشت.

نفت که صدرنشین لیگ ایران است حتما باید بازی برابر الشباب را به سود خود تمام کند. چراکه فعلا میانگین امتیازی آنها در حد صعود نیست.

دیدگاه‌ها