کد خبر : 1207453 | 14 اسفند 1393 ساعت 01:10 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی سیتی برابر لستر

منچسترسیتی موفق شد با دو گل داوید سیلوا و جیمز میلنر، 2-0 حریف خود، لسترسیتی را از پیش روی بردارد.

پیروزی خانگی سیتی برابر لستر
به گزارش "ورزش سه"، این دیدار که در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شد، در نهایت با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید تا سیتی همچنان با اختلافی 5 امتیازی و با یک بازی بیشتر نسبت به چلسی، در تعقیب شاگردان مورینیو باشد.

15 دقیقه ابتدایی بازی با برتری مطلق سیتی همراه بود و به نظر می‌رسید بازیکنان لستر، برای کسب تساوی به میدان آمده اند. پس از گذشته دقیقه 15، لستر کمی هجومی تر شد و چند موقعیت روی دروازه سیتی ایجاد کرد که واکنش های دیدنی هارت، مانع از گلزنی آنها شد. با این حال، بار دیگر سیتی بازی را در دست گرفت و با ادامه روند حملات، در دقیقه 45 موفق شد به گل برسد.

1004787

روی سانتر کلاروف و در شلوغی محوطه جریمه، داوید سیلوا موفق شد گل اول بازی را درست پیش از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول، به ثمر برساند.

نیمه ی دوم نیز با برتری سیتی همراه بود و شاگردان پیگرینی در خانه، کاملا به بازی مسلط بودند. از ابتدای نیمه، حملات خطرناک آنها روی دروازه لستر شروع شد و مسلما مارک شوارتزر، گلر سابق چلسی و فولام، تاثیر زیادی در عدم موفقیت سیتی در گلزنی داشت تا اینکه بار دیگر در اواخر نیمه، روی پاس خوب خسوس ناواس به داخل محوطه جریمه، جیمز میلنر موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا خیال شاگردان پیگرینی از کسب پیروزی راحت شود.

1004786

بدین ترتیب، سیتی با 58 امتیاز و یک بازی بیشتر،در رده ی دوم در تعقیب چلسی با 63 امتیاز خواهد بود.

دیدگاه‌ها