کد خبر : 1207488 | 14 اسفند 1393 ساعت 09:06 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرار از بحران در گروی پیروزی

پیش بازی پدیده-استقلال خوزستان

دو تیمی که نیم فصل لیگ را با امید شروع کردند، حالا به دلایل مختلف فاصله‌ای تا شرایط واقعا بحرانی ندارند، مگر آنکه در این بازی رودررو اتفاقی بیفتد.

پیش بازی پدیده-استقلال خوزستان
به گزارش "ورزش سه" پدیده در مشهد از تیم فوتبال استقلال خوزستان میزبانی می کند، هر 2 تیم در هفته های اخیر بسیا ر بد در مسابقات خود حاضر شده اند،پدیده در 2 بازی آخر واستقلال خوزستان در 3 بازی اخر خود بازنده شده‌اند.

1 - پدیده بعد از باخت به پرسپولیس در مشهد،برابر راه آهن در تهران باخت تا این تیم را بعد از 6 بازی ناکام از بحران خارج کند.

2 - استقلال خوزستان بعد از باخت به فولاد در دربی اهواز در بازیهای بعدی خود برابر تیم ذوب اهن در اصفهان وملوان در اهواز بازی خود را باخته است.

3 - پدیده در بهترین شرایط با یک برد،27 امتیازی شده وتوان صعود به پله هشتم جدول رده بندی مسابقات لیگ را دارداما استقلال برای فرار از جمع 4 تیم پایین جدول با 3 امتیاز به 22 امتیاز رسیده وتوان صعود به پله 11 جدول رده بندی لیگ را دارد.

4 - این 2 تیم در بازی رفت خود به تساوی یک بر یک رسیدند ، در بازی رفت تیم استقلال خوزستان با گل میثم مجیدی در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی پیش افتاد ولی رضا عنایتی در دقیقه 88 بازی را به تساوی کشاند.

5 - زوران کنزویچ از تیم پدیده مشهد تنها یار محروم این بازی به شمار می رود. خارجی‌های پدیده از شرایط مالی تیم ناراضی بوده‌اند و باید دید در بازی مقابل استقلال کدامشان به میدان خواهند رفت.

6 – علیرضا مرزبان و عبدالله ویسی هر دو با دستیاری آغاز کرده‌اند و در سرمربیگری، با احترام و آبرو پیش رفته‌اند. اما این فصل چندان مطابق میل آنها پیش نرفته است. آنها که تیم‌هایشان مدعی تک‌رقمی شدن بودند حالا ممکن است گزینه سقوط باشند.

۷ – اکر صادقی ستاره این فصل پدیده از شاگردان عبدالله ویسی در صبای قم است. او در صورت عدم حضور رضا حقیقی در ترکیب اصلی پدیده، ‌بار اصلی خط هافبک را به دوش خواهد کشید.

دیدگاه‌ها