کد خبر : 1208092 | 17 اسفند 1393 ساعت 14:52 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس و سرپرست تیم فوتبال این باشگاه امروز دقایقی در لابی هتل پارس با یکدیگر جلسه برگزار کردند.

حاشیه دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمود خوردبین و محمدحسین نژادفلاح در لابی هتل دقایقی با یکدیگر به صورت اختصاصی صحبت کردند.

* محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور پیام صادقیان در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: پیام صادقیان برای بازی امروز آماده است و باید بگویم که او بمب انگیزه ما در این بازی خواهد بود.

* حدود 30 هوادار پرسپولیسی‌ با حضور در محوطه هتل پارس تبریز به دیدار بازیکنان تیم مورد علاقه‌شان آمدند تا با بازیکنان پرسپولیسی عکس یادگاری بگیرند.

* پیام صادقیان، مهدی جعفرپور و امید عالیشاه سه بازیکن پرسپولیس بودند که با حضور در میان هواداران به ابراز احساسات آنها پاسخ داده و با این بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* بازیکنان پرسپولیس پس از صرف ناهار سبک راهی اتاق‌هایشان شدند تا به استراحت بپردازند و در ساعت 14 و 30 دقیقه با اتوبوس راهی ورزشگاه یادگار امام شدند. جالب اینجا بود که بازیکنان دو تیم در یک زمان و با اتوبوس‌های مجزا راهی استادیوم شدند.

* هوای امروز تبریز 14 درجه بالای صفر اعلام شده است.

* تعدادی از هواداران با بازیکنان هر دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس عکس یادگاری می‌گرفتند.

* تعدادی از اقوام بابک حاتمی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امروز به هتل محل اقامت پرسپولیس رفتند و با حاتمی دیدار کردند.

* مهدی کیانی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی که به دلیل 3 اخطاره بودن در دیدار امروز غایب است امروز به هتل محل اقامت تراکتورسازی رفت و بعد از آن با اتومبیل شخصی‌اش راهی ورزشگاه شد.

تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها