کد خبر : 1208260 | 18 اسفند 1393 ساعت 09:15 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد-آرسنال

دو تیم منچستریونایتد و آرسنال، امشب در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد-آرسنال
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پرافتخار جام حذفی انگلیس، در نیمه نهایی جام در زمین شیاطین ، دیداری حساس را برگزار خواهند کرد.

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان خال، با وجود نتیجه گرفتن در لیگ برتر، مورد انتقادهای فراوانی از سوی هواداران و منتقدان قرار می‌گیرند. عملکرد نه چندان خوب و جذاب یونایتد در هفته های اخیر ، باعث شده تا بسیاری، یونایتد را تیمی در حد و اندازه های نام سابقش ندانند. همچنین افت محسوس ستاره های حاضر در این تیم مثل فالکائو و دی ماریا، شانس آنها را برای پیروزی در میادین بزرگ پایین خواهد آورد. یونایتد در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در کل، در کسب نتیجه در هفته های اخیر موفق ظاهر شده است. همچنین آمار آنها مقابل آرسنال همیشه خوب بوده و در 5 بازی اخیر، 3 پیروزی سهم آنها بوده و دو دیدار دیگر با تساوی به پایان رسیده است. جانی ایوانز به دلیل پرتاب آب دهان به سوی پاپیس سیسه، با محرومیتی 6 جلسه ای روبرو شده که از بازی امروز شروع خواهد شد.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر، با کسب نتایجی خوب در فصل جاری، در حال حاضر در رده ی سوم جدول قرار دارند. در 5 بازی خود، درست مثل یونایتد، 4 پیروزی و 1 شکست تجربه کرده اند که شکست آنها در دیدار اروپایی رقم خورد. با این حال، آرسنال مقابل یونایتد در سال های اخیر عملکرد خوبی نداشته است. شکست های متعدد و سنگین باعث شده تا آرسنال، با روحیه ای پایین تر مقابل شیاطین سرخ صف آرایی کند .بازگشت دنی ولبک به اولدترافورد برای اولین بار، می‌تواند از صحنه های جالب بازی امروز باشد. گابریل پائولیستا به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، نمی‌تواند تیمش را در بازی امروز همراهی کند.

دیدگاه‌ها