کد خبر : 1208329 | 18 اسفند 1393 ساعت 14:18 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

حقم است که به تیم‌ملی دعوت شوم

اعتمادی: از دو تیم لیگ‌برتری هلند پیشنهاد دارم

عقیل اعتمادی دروازه‌بان سابق تراکتورسازی امسال را در تیم آلمره در لیگ دسته اول هلند سپری می‌ کند. او این شانس را دارد که بتواند به لیگ‌برتر هلند صعود کند.

اعتمادی: از دو تیم لیگ‌برتری هلند پیشنهاد دارم
اعتمادی به "ورزش سه" گفت که حقش هست به تیم‌ملی فوتبال ایران دعوت شود و خیلی امیدوار است که این اتفاق برایش بیافتد.

این فصل یک فصل فوق العاده است
بعد از اینکه من از تراکتورسازی جدا شدم، به تیم آلمره در لیگ دسته اول هلند پیوستم و خدا را شکر در این جا شرایط برای من فوق العاده است. فکر می‌ کنم توانسته ام در این تیم عملکرد خوبی داشته باشم و در کل از خودم راضی هستم.

آلمره می‌ تواند به لیگ‌برتر برود
لیگ هلند با لیگ سایر کشورها کمی فرق دارد. در اینجا لیگ در سه دوره برگزار می‌ شود که تیم صدرنشین در مجموع به لیگ‌برتر هلند صعود می‌ کند. تیم های دوم، سوم و چهارم مجموع با تیم های قهرمان 3 دوره به میدان می‌ روند و بازی های پلی آف را برای صعود به لیگ‌برتر برگزار می‌ کنند. تیم ما الان در مجموع، تیم هفتم جدول رده‌بندی است ولی با توجه به اینکه ما در یک دوره قهرمان شدیم تحت هر شرایطی می‌ توانیم در پلی آف شانس صعود به لیگ‌برتر هلند را داشته باشیم که من امیدوارم این اتفاق مهم برای من و تیمم بیافتد.

نایمخن لیگ‌برتری می‌ شود
تیم نایمخن که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، از نظر من صددرصد به لیگ‌برتر صعود خواهد کرد. این تیم اگر دو، سه بازی دیگرش را ببرد، صعودش به صورت مستقیم به لیگ‌برتر هلند قطعی می‌ شود و من خیلی خوشحالم که این تیم با بازیکن ایرانی اش می‌ تواند سال بعد دریکی از معتبرترین لیگ های اروپایی حضور داشته باشد.

علیرضا جهانبخش دوست صمیمی من است
علیرضا جهانبخش از وقتی که هلند آمد، من پیش او رفتم. او هلند را نمی‌ شناخت و در اینجا غریب بود اما من در روزهایی که بازی نداریم جهانبخش را به رستوران می‌ برم چون به هر حال من در هلند بزرگ شده ام و اینجا را خیلی خوب می‌ شناسم. تا جایی که توانستم تلاشم را کردم که علیرضا در اینجا احساس غربت نکند و حالا هم با هم دوستان خیلی نزدیکی هستیم.

کادرفنی تیم‌ملی می‌ خواست به هلند بیاید
کادرفنی تیم‌ملی قصد داشت به هلند بیاید تا عملکرد من را ببیند اما متاسفانه من مصدوم شدم و 5 هفته دور از میادین بودم. اما حالا حدود 6 هفته است که دوباره دارم بازی می‌ کنم و این برای من خیلی خوب است که کادرفنی دوباره به هلند بیایند و نمایش من را ببینند.

بازی های حقیقی را دنبال می‌ کنم
واقعا از علیرضا حقیقی خوشم می‌ آید. او در سه بازی ایران در جام‌جهانی و همچنین جام‌ملت‌های آسیا حضور خوبی داشته است و توانسته خودش را نشان بدهد. به خوبی می‌ دانم که گرفتن جای حقیقی به این راحتی ها نیست و هر دروازه بانی که می‌ خواهد پیراهن شماره یک تیم‌ملی را بپوشد. باید خیلی تلاش کند و نمایش فوق العاده ای داشته باشد.

حقم است که به تیم‌ملی دعوت شوم
نمی‌ گویم باید دروازه‌بان ثابت تیم‌ملی باشم، ولی حقم است که به تیم‌ملی دعوت شوم. یادتان نرود من در یکی از معتبرترین لیگ های اروپایی بازی می‌ کنم و شما می‌ دانید که برای یک دروازه‌بان خیلی کار سختی است که بتوانند در یک تیم اروپایی به صورت ثابت بازی کند. مطمئنا باشید کی‌روش عملکرد من را می‌ بیند و من امیدوارم بتوانم در تیم‌ملی حضور داشته باشم.

از دو تیم لیگ‌برتری پیشنهاد دارم
دو تیم لیگ‌برتر هلند با مدیربرنامه های من برای فصل بعد صحبت کرده اند و خیلی خوشحالم می‌ شوم اگر بتوانم فوتبالم را در سطح اول یکی از بهترین لیگ های اروپایی ادامه بدهم. البته الان باید روی تیم خودم که آلمره است، تمرکز کنم و کاری به این پیشنهادها ندارم تا فصل تمام شود.

بازی های تراکتورسازی را دنبال می‌ کنم
من در این مدت که به لیگ هلند رفته ام هنوز هم بازی های تراکتورسازی را دنبال می‌ کنم. اگر بازی نداشته باشیم که بازی های این تیم را از طریق اینترنت تماشا می‌ کنم. اما اگر تمرین داشته باشم، همیشه از پدرم نتایج تیم را سوال می‌ کنم. مثلا من بازی دیروز پرسپولیس برابر تراکتورسازی را تماشا کردم و بسیار خوشحال شدم که دیدم این تیم توانسته پرسپولیس را شکست دهد.

فعلا نمی‌ توانم در مورد حضور در ایران حرف بزنم
فعلا نمی‌ توانم در مورد حضور در ایران حرف بزنم چون در اروپا شرایط برای من خیلی بهتر است. در این جا می‌ توانم بیشتر پیشرفت کنم اما هیچ کس آینده را ندیده است. شاید روزی دوباره در ایران فوتبال بازی کردم اما در حال حاضر می‌ خواهم در اروپا پیشرفت کنم.

لیگ هلند از نظر مالی شرایط بهتری نسبت به ایران دارد
من نمی‌ توانم از نظر حرفه ای بگویم قراردادم با باشگاه آلمره چقدر است، اما فقط این را می‌توانم بگویم که لیگ هلند از نظر مالی شرایط بهتری دارد. در ایران یک بازیکن هیچ وقت پول هایش را سر وقت نمی‌ گیرد و همیشه بابت این موضوع مشکل وجود دارد. اما در لیگ هلند اصلا اوضاع اینطور نیست. البته در اینجا مالیات از ایران بیشتر است و شاید از این نظر بتوان گفت لیگ ایران اوضاعش بهتر است.

هرگز رفاقتم با قوچان‌نژاد تمام نمی‌ شود
رضا دوست صمیمی من است و اینکه تصمیم گرفته در لیگ قطر بازی کند باعث نمی‌ شود که رفاقتمان از بین برود. مطمئنا رضا فکر کرده که در قطر اوضاع زندگی اش بهتر است و من به عنوان یک دوست همیشه پشتش هستم. امیدوارم او از تصمیمی که گرفته خوشحال باشد.

رضا می‌ تواند در اروپا بازی کند
همانطور که قبلا هم گفتم من نمی‌ توانم در تصمیم رضا قوچان‌نژاد برای بازی در لیگ های عربی دخالت کنم اما چیزی که واضح است این است که قوچان‌نژاد قطعا می‌ تواند در لیگ های اروپایی بازی کند. او توانایی این کار را دارد ولی حالا تصمیم با خودش است.

دیدگاه‌ها