کد خبر : 1208334 | 18 اسفند 1393 ساعت 15:00 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

مگر مساوی بد است؟

نصرتی: دروازه‌بان پیکان عالی بود

محمد نصرتی مدافع پیکان اعتقاد دارد تیمش در ادامه بازی های ایگ برتر به رده بالای جدول می رسد چون شکل تیمی اش را پیدا کرده است.

نصرتی: دروازه‌بان پیکان عالی بود
نصرتی در خصوص بازی با فولاد که باز هم این تیم مساوی کرد به "ورزش سه" گفت: هفته گذشته مچ پایم پیچیده بود اما هر طور بود خودم را به این بازی رساندم . برای این بازی چند بازیکن مان مصدوم بودند اما توانستیم در زمین خوب کار کنیم و یک امتیاز فولاد گرفتن آن هم در اهواز خیلی خوب است. اگر ما در هر دو بازی 4 امتیاز بگیریم می توانیم تا میانه جدول بالا بیاییم. ما بازی های خانگی ببریم و در بازی های خارج از خانه یک امتیاز هم خوب است. در بازی با فولاد درست است که بیشتر مالکیت توپ در کنترل فولاد بود اما ما هم در ضد حملات موقعیت های خوبی داشتی و حتی در آخربازی روی یک موقعیت تک به تک می توانستیم گل بزنیم.مساوی نگر بد است . ما در خانه حریف امتیاز می گیریم که خوب است.

او در مورد عملکرد دروازه بان جوان تیمش در این بازی گفت: میلاد احمدیان در این بازی عالی کار کرد و خیلی مسلط بود انگار 10 سال است در لیگ برتر گلری می کند. واقعا این بازیکن می تواند در تیم ملی امید کمک کند و جایش خالی است. او یکی ، دو بار هم به تیم ملی دعوت شده.

نصرتی در رابطه با بازی بعدی برابر ذوب آهن گفت: اتفاقا بازی جلوی تیم هایی فوتبال بازی می کنند راحت تر است و در بازی با نفت ، این تیم جلوی ما دفاع می کرد و با اینکه بازی سختی است اما می توانیم امتیاز بگیریم.

دیدگاه‌ها