کد خبر : 1208463 | 19 اسفند 1393 ساعت 02:16 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

رافینیا: با بازی همیشگی، شاختار را میبریم

رافینیا، مدافع بایرن مونیخ، معتقد است اگر تیمش نمایش همیشگی اش را ارائه بدهد، می توانند شاختار دونتسک را شکست داده و به مرحله بعد چمپیونزلیگ راه پیدا کنند.

رافینیا: با بازی همیشگی، شاختار را میبریم
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بازی رفت مرحله یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ مقابل شاختار دونتسک اوکراین را با نتیجه بدون گل مساوی کرد. این نتیجه زنگ خطر را برای بازیکنان تیم آلمانی به صدا درآورده است. آنها مصمم به صعود به دور بعدی هستند. رافینیا ،مدافع راست باواریایی‌ها، در اینباره گفت:" با تیمی قوی طرف هستیم اما اگر بازی همیشگی خود را ارائه کنیم، پیروز خواهیم شد."
اگر چه این احتمال وجود دارد که این بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی کشیده شود، اما در تمرین امروز شاگردان گواردیولا اثری از تمرین پنالتی نبود.
رافینیا دراینباره افزود:" این موضوع به مربی ربط دارد. امیدوارم که به این تمرین احتیاج نداشته باشیم، اما اگر مربی بخواهد، من هم هستم."
تا اینجای فصل جاری چمپیونزلیگ و بوندسلیگا، بایرن صاحب نه ضربه پنالتی شده که توماس مولر، آرین روبن و رابرت لواندوفسکی زننده آنها بوده‌اند.
رافینیا معتقد است که بایرن از این مرحله صعود خواهد کرد. وی در مصاف با شاختار با بازیکنان برزیلی زیادی روبرو شد:" همه را می‌شناسم. اما در چنین بازی‌های حساسی جایی برای اظهار دوستی و رفاقت نیست."
این مدافع برزیلی معتقد است بازگشت کاپیتان فیلیپ لام به تمرینات، انگیزه مضاعفی به بازیکنان بایرن بخشیده است، گرچه او در بازی چهارشنبه حضور نخواهد داشت:" فیلیپ اگر آماده باشد، بازی خواهد کرد. دفاع راست یا خط میانی هم فرقی نمی‌کند. من هیچ مشکلی با جایگاه او ندارم، چه بسا هر دوی ما باهم بتوانیم در ترکیب باشیم."

دیدگاه‌ها