کد خبر : 1208586 | 19 اسفند 1393 ساعت 17:54 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

اخبار کوتاه از پرسپولیس

درخشان فهرست بازیکنان دیدار برابر نفت مسجد سلیمان را اعلام کرد.

اخبار کوتاه از پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حمید درخشان در شرایطی که چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد، تیم خود را برای مصاف با تیم نفت مسجد سلیمان خواهد برد و در این راستا نام 19 بازیکن اعلام شد تا نامه رسمی مربوط به محمد عباس‌زاده هم برای باشگاه ارسال شود.

در شرایطی که احمد نورالهی برای بازی دوستانه تیم ملی امید در بازی با نفت مسجد سلیمان حضور ندارد، محمد نوری و مایکل اومانا دو اخطاره هستند و مهدی طارمی هم مصدوم است، کادر فنی پرسپولیس نام 19 بازیکن را برای سفر به مسجد سلیمان اعلام کرد.

نام این 19 بازیکن در حالی اعلام شده است که با توجه به اعلام وکیل محمد عباس‌زاده، مشکل تعلیق وی رفع شده است. بنابر اعلام محمود خوردبین با اعلام رسمی این مساله، عباس‌زاده در فهرست سفر قرار می‌گیرد.

نام 19 بازیکنی که در حال حاضر در فهرست سفر قرار دارند به قرار زیر است: علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، هادی نوروزی، حمیدرضا علی عسگری، فرناندو گابریل، ژوزه تادئو، محمدرضا خانزاده، سوشا مکانی، مهرداد کفشگری، رضا خالقی‌فر، مهدی جعفرپور، مسعود همامی، بابک حاتمی، پیام صادقیان، امید عالیشاه، علی علیپور، مبین میردورقی، افشین اسماعیل‌زاده و مهدی دغاغله.

*** تلاش پرسپولیس برای دو جلسه تمرین در ریاض

تیم فوتبال پرسپولیس فردا با پرواز ساعت 15 تهران را به قصد اهواز ترک می‌کند و تلاش می‌شود برنامه پرواز چارتر یکشنبه آینده به ریاض هم به نوبت صبح منتقل شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام این مطلب به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: یکی از عمده مشکلات ما برای بازی با نفت آن هم با این فشردگی برنامه، فقدان پرواز به خود مسجد سلیمان است. به این ترتیب فردا ساعت 15 به سمت اهواز پرواز می‌کنیم که این پرواز هم چارتر خواهد بود و به سختی تهیه شد. برای بازگشت تیم در تلاش هستیم تا تیم زودتر برگردد و تا این لحظه پروازهایی از دزفول و آبادان مدنظر هستند.

محمود خوردبین درباره سفر به عربستان گفت: برای سفر به ریاض پرواز چارتر در اختیار گرفته شده است. در حال حاضر تلاش ما برای این است که بتوانیم پرواز چارتر یکشنبه را به نوبت صبح بیندازیم که در این صورت می‌توانیم دو جلسه تمرین در ریاض داشته باشیم.

***برنامه کاروان پرسپولیس برای زیارت خانه خدا

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس روز بعد از بازی با النصر عربستان به زیارت خانه خدا خواهد رفت.

در جلسه امروز سرپرست و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس با مدیریت باشگاه مقرر شد، سرخپوشان روز بعد از بازی با النصر راهی مکه مکرمه و زیارت خانه خدا خواهند شد.

طبق این برنامه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با النصر در 26 اسفند ماه، شب در ریاض اسکان خواهند داشت و صبح روز 27 اسفند ماه با پرواز چارتری که در اختیار دارند به جده پرواز می‌کنند و از آنجا با اتوبوس ابتدا راهی یکی از مساجدی می‌شوند که حجاج در آن محرم می‌شوند، و پس از آن برای زیارت خانه خدا خواهند رفت.

سرخپوشان پس از زیارت خانه خدا در همان تاریخ 27 اسفند ماه با پرواز چارتر خود به تهران باز خواهند گشت.

دیدگاه‌ها