کد خبر : 1208844 | 21 اسفند 1393 ساعت 11:42 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

اخبار پرسپولیس در مسجد سلیمان

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با حضور در هتل محل اقامت این تیم به میان هواداران پرسپولیس رفت و به دردودل‌های آنها گوش داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد حسین نژاد‌فلاح و حسین خبیری قائم مقام و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس امروز صبح تهران را به مقصد مسجد سلیمان ترک کرده و برای دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در اردوی این تیم حاضر شدند.

* در سطح شهر مسجد سلیمان با نصب بنرهایی از هواداران خواسته شده تا برای حمایت از تیم نفت مسجد سلیمان امروز در استادیوم شهید بهنام محمدی حاضر شوند.

* در حالیکه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در هتل دانشگاه آزاد شهر مسجد سلیمان حضور دارند عده زیادی از هواداران این تیم و همچنین دانشجویان دانشگاه آزاد با تجمع مقابل محل اقامت پرسپولیسی‌ها با بازیکنان و مربیان این تیم عکس یادگاری گرفتند.

* بر در ورودی محل اقامت پرسپولیسی‌ها دو بنر نصب شده که روی یکی از آنها حمید درخشان را اسطوره فوتبال معرفی کرده و بر روی بنر دیگر که خیر مقدمی به پرسپولیسی‌ها که محبوبترین و پرطرفدارترین تیم آسیا خوانده شده بود گفتند.

* از آنجایی که تنها هتل استاندارد شهر مسجد سلیمان هتل دانشگاه آزاد این شهر است، اعضای تیم داوری هم در همین هتل اقامت دارند.

* هواداران تیم پرسپولیس با تجمع مقابل محل اقامت سرخپوشان با بازیکنان این تیم عکس یادگاری گرفتند، از طرف دیگر با ورود نژاد‌فلاح به هتل او به میان هواداران پرسپولیس رفت و به سوالات آنان پاسخ داد.

* هوای مسجد سلیمان گرم است که این مسئله باعث تعجب سرخپوشان شده است.

* بازیکنان تیم پرسپولیس از ساعت 11 به صرف ناهار پرداختند و قرار است این دیدار از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار شود.

دیدگاه‌ها