کد خبر : 1208882 | 21 اسفند 1393 ساعت 14:16 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

نوری و خرسندنیا به جای کرار و ابراهیمی

ترکیب استقلال و نفت تهران مشخص شد

محمدرضا خرسند نیا و میلاد نوری جانشین امید ابراهیمی و جاسم کرار محروم شدند. این در حالیست که میلاد فخرالدینی در ترکیب ثابت استقلالی ها حضور ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی مقابل نفت محسن فروزان دروازه بان است و خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده و هاشم بیک زاده چهار مدافع آبی پوشان خواهند بود.

در خط میانی استقلال میلاد نوری، یعقوب کریمی و محمدرضا خرسندنیا را دارد که خرسندنیا در راس عقب بازی خواهد کرد.

سه مهاجم استقلال هم آرش برهانی،سجاد شهباززاده، رضا عنایتی خواهند بود. این احتمال هم وجود دارد که هاشم بیگ زاده و یعقوب کریمی جای خود را با هم عوض کنند.

ترکیب نفت تهران برای بازی با استقلال هم اعلام شد و نفت در حالی به مصاف شاگردان قلعه‌نویی می‌رود که ارسلان مطهری ستاره گلزن این تیم در اردوی تیم ملی امید حضور دارد.

همچنین، علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش نفت در این بازی است. لئوناردو پادوانی، سیامک کوروشی،وحید حمدی نژاد ومهدی شیری مدافعان نفت برابر مهاجمان استقلال هستند. کمال کامیابی نیا، ایمان مبعلی و علیرضا عزتی در خط میانی نفت به میدان می روند. وحید امیری، غلامرضا رضایی و علی قربانی نیز سه عنصر هجومی شاگردان منصوریان در این بازی هستند که باید برابر خط دفاع با تجربه استقلال عرض اندام کنند.

امین حاج محمدی در این بازی روی نیمکت نشسته است.

دیدگاه‌ها