کد خبر : 1208909 | 21 اسفند 1393 ساعت 17:17 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه دیدار استقلال و نفت تهران

تماشاگران تیم استقلال باز هم از دیدار تیمشان این بار مقابل نفت تهران استقبال خوبی به عمل نیاوردند.

حاشیه دیدار استقلال و نفت تهران
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،‌روی نیمکت تیم استقلال طالب‌لو، مگویان، سلیمان‌فلاح،‌ فخرالدینی، محسن کریمی،‌محمدرضا سلیمانی و امید نورافکن نشسته‌اند.

*اتوبوس تیم استقلال ساعت 16 وارد ورزشگاه شد و تماشاگران مقابل در استادیوم مشغول خرید بلیت بودند از آبی‌پوشان استقبال کردند.

*هنگامی که تیم پرسپولیس گل تساوی از نفت مسجدسلیمان دریافت کرد هواداران استقلال به شدت خوشحال شده و علیه پرسپولیسی‌ها شعار می‌دادند.

*در حالیکه دقایقی زیادی به آغاز مسابقه باقی نمانده است باز هم نزدیک به 1000 تا 1500هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*به مناسبت روز تأسیس بنیاد شهید و بزرگداشت شهدا قرار است از خانواده شهدای 8 سال دفاع مقدس تجلیل به عمل بیاید.

*علیرضا بیرانوند و محسن فروزان اولین نفراتی بودند که برای گرم کردن وارد زمین شدند.

*هنگامی که تیم نفت تهران وارد زمین شد علی چینی و محمد خرمگاه دو مربی این تیم هم وارد زمین شده و به سمت جواد زرینچه، فکری و همدانی رفتند و البته خرمگاه با ایمان عالمی هم خوش و بش کرد. نکته قابل توجه اینجا بود که به دلیل شباهت چهره علی چینی و علیرضا منصوریان تماشاگران این دو را با یکدیگر اشتباه گرفته و تصور می‌کردند منصوریان وارد زمین شده است. به همین علت یکصدا بازیکن سابق این تیم را تشویق می‌کردند و شعار مخصوص (داش‌علی منصوریان) را سر می‌دادند.

*وحید طالب‌لو، آرش برهانی، رضا عنایتی، حنیف عمران‌زاده و خسرو حیدری مرتب از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفتند و محسن فروزان هم وقتی وارد زمین شد به سمت هواداران استقلال رفت و به تشویق‌ها و ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

*ایمان مبعلی هافبک سابق تیم استقلال مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت و به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد. مبعلی در دو مرحله در تیم استقلال بازی کرده بود.

دیدگاه‌ها