کد خبر : 1208983 | 21 اسفند 1393 ساعت 21:14 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی از تیم سابقش عیدی می خواهد

پیش بازی استقلال خوزستان - صبا

این دو تیم در حالی در اهواز به مصاف یکدیگر می روند که صبایی ها در جدول رده بندی تقریبا حاشیه امنیت برخوردار هستند اما آبی پوشان خوزستانی در صورت نتیجه نگرفتن در این بازی از وضعیت خطرناک تری برخوردار می شوند.

پیش بازی استقلال خوزستان - صبا
به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان برای فرار از منطقه قرمز جدول رده بندی لیگ برتر، نیاز به کسب هر سه امتیاز این بازی دارد. آنها که هفته گذشته، پس از چند مسابقه توانستند یک امتیاز کسب کنند دربازی با صبا تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا امتیاز لازم را کسب کنند. در طرف دیگر صبایی ها سرخوش از برد خانگی مقابل راه آهن به این بازی رسیدند و تلاششان را به کار خواهند بست تا بتوانند نوار پیروزی های خود را ادامه دهند.

1 . بازی رفت دو تیم در روز 21 شهریور ماه سال جاری در قم انجام شد ولی استقلالی های خورستان با نتیجه 2 بر 1 پیروز شدند که ابتدا احمد حسن زاده در دقیقه 7برای صبا گلزنی کرد و سپس میثم مجیدی در دقیقه 59 و ایمان با صفا در دقیقه 78 با گل های خود، خوزستانی ها را با پیروزی از قم خارج کردند.

2 . هر دو تیم برای این بازی، یک محروم دارند. موسی کولی بالی از تیم استقلال خوزستان و ایوب کلانتری از تیم صبا بازیکنان محروم دو تیم هستند.

3 . این دو تیم تاکنون سه بار با یکدیگر بازی کردند و صبایی ها در هیچکدام در بازی ها پیوز از میدان خارج نشدند. در این سه بازی دو بازی با پیروزی استقلال خوزستان و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسید.

4 . از نکات جالب رد و بدل شدن بازیکن بین این دو تیم است. از لیگ های قبلی می توان به مهمترین آنها یعنی سهراب بختیاری زاده اشاره کرد که وی چند فصل را در صبا قم گذراند و در آخرین فصل بازی خود در لیگ برتر، در تیم استقلال خوزستان توپ زد. علاوه بر وی می توان به محسن بیات اشاره کرد که پس از چهار فصل حضور در صبا، این فصل در خدمت خوزستانی هاست. محمد اوسانی بازیکن دیگری است که پس از یک و نیم فصل حضور در بین خوزستانی ها در نیم فصل به جمع بازیکنان صبا پیوست. مهدی مومنی بازیکن فعلی تیم استقلال خوزستان نیز قبل از حضور در این تیم دو فصل را در بین صبایی ها گذراند و البته عبداله ویسی را شاید بتوان مهمترین انتقال بین دو تیم دانست. ویسی که دوران حرفه ای سرمربیگری خود را در صبا آغاز کرد پس از دو فصل حضور در این تیم و البته حضور در تیم پیکان اکنون در بین استقلالی های خوزستان به سر می برد.

5 . هر دو تیم سه بازیکن خارجی در بین بازیکنان خود داشتند، که بعد از جدایی مارکو آیوبل بازیکن برزیلی صبایی ها تعداد بازیکنان خارجی آنها به دو بازیکن رسیده است. ایوسب چاخواشویلی بازیکنان گرجستانی صبایی هاست که تاکنون 23 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است و آمبرنو آشیل بازیکن کامرونی این تیم نیز در 334 دقیقه ای که برای آنها به میدان رفته است 2 گل به ثمر رسانده و یک کارت زرد نیز دریافت کرده است. اما نکته جالب در بین خارجی های استقلال خوزستان باید گفت هرسه بازیکن تیم اهل مالی هستند. کولی بالی قدیمی ترین بازیکن در بین خارجی های خوزستانی هاست، وی در دومین فصل حضور خود به سر می برد و در 1530 دقیقه بازی برای این تیم 1 گل به ثمر رساند و 3 کارت زرد و 2 بار نیز کارت قرمز دیافت کرد. دیابارا بازیکن دیگر این تیم است که در 807 دقیقه حضور خود برای آنها یک بار کارت زرد گرفته و دیاکیته دروازه بان دوم آنها در 540 دقیقه حضور در دروازه این تیم یک بار کارت زرد و یک بار نیز کارت قرمز دریافت کرده است.

6 . برد در این بازی به خصوص برای استقلال خوزستان از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که با توجه به جایگاه آنها در جدول رده بندی، از دست دادن امتیاز برای آنها در مقطع کنونی بسیار می تواند گران تمام شود.

دیدگاه‌ها