کد خبر : 1208997 | 21 اسفند 1393 ساعت 23:34 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

راکیتیچ: بارسلونا بهترین تیم جهان است

ایوان راکیتیچ، هافبک بارسلونا عنوان کرد که رئال مادرید در حال حاضر در بحران قرارد ارد و بارسلونا، بهترین تیم فعلی جهان است.

راکیتیچ: بارسلونا بهترین تیم جهان است
به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از اینکه در نیم فصل اول، 22 پیروزی پیاپی کسب کرد، در نیم فصل دوم دچار افت شد و در چندین بازی، امتیاز از دست داد که در نهایت، برتری 4 امتیازی نسبت به بارسا را از دست داد و در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به حریف خود، در رده ی دوم قرار گرفته است.

راکیتیچ در این باره گفت:" ابتدا بگویم که دوست ندارم درباره عملکرد دیگر تیم‌ها صحبت کنم زیرا ما نمی‌توانیم تغییری در آنها ایجاد کنیم. تنها می‌خواهیم برای بازی های خودمان آماده شویم، می‌خواهیم همه ی بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم ولی مشخصا، وقتی نتایج خوب نباشد، سوال ها شروع می‌شود. در همه ی بخش های فصل هر چیزی ممکن است رخ دهد. به نظر من، رئال تغییری نکرده است. آنها بدتر یا بهتر از اوایل فصل نیستند. شاید آنها باید تغییراتی در سیستمشان ایجاد کنند ولی برای رسیدن به اهدافشان تلاش خواهند کرد و برای همین است که دوست دارم به تیم خودمان فکر کنم. ما در حال حاضر بهترین تیم جهان هستیم و یک فشار مثبت روی ما قرار خواهد گرفت. ما برای بهترین بودن، تلاش می‌کنیم و زندگی می‌کنیم و همیشه دوست دارم در حال زندگی کنم."

راکیتیچ ادامه داد:" دوست ندارم نیمکت نشین باشم، اگر این موضوع را دوست داشتم، فوتبالم عوض می‌شد. با این حال، مربی تصمیمات را می‌گیرد و من هم باید قبول کنم."

دیدگاه‌ها