کد خبر : 1209005 | 22 اسفند 1393 ساعت 01:30 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

توقف فیورنتینا در خانه مقابل رم

در آخرین دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، دو تیم فیورنتینا و رم به مصاف یکدیگر رفتند که بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

توقف فیورنتینا در خانه مقابل رم
به گزارش "ورزش سه"، پس از اختلاف امتیاز 11 امتیازی با یووه در سری آ، رم می‌داند که لیگ اروپا، آخرین شانس آنها برای رقم زدن فصلی موفق خواهد بود.فیورنتینا بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 17، روی اشتباه ده‌روسی به گل رسید. محمد صلاح از اشتباه ده‌روسی به خوبی استفاده کرد و پاسی دقیق برای ایلیچ ارسال کرد و مهاجم با تجربه فیورنتینا، گل اول بازی را به ثمر رساند. پس از گل، این رم بود که کاملا بر بازی مسلط شد و تا پایان نیمه ی اول، موقعیت‌های متعددی روی دروازه ویولا ایجاد کرد ولی موفق به گلزنی نشد.

نیمه ی دوم نیز با حملات رم و دفاع خوب فیورنتینا همراه بود.با وجود تسلط بر بازی و توپ، رم در ایجاد موقعیت‌ روی دروازه ویولا دچار مشکل شده بود و شاگردان مونتلا، به خوبی راه‌های نفوذ را بر روی گرگ‌ها بسته بودند. در دقیقه 60، رم صاحب یک ضربه پنالتی شد که پیانیچ، آن را از دست داد تا شاگردان گارسیا از بهترین فرصت خود برای به تساوی کشاندن بازی بهره نبرند.

با این حال، فشار حملات رم در اواخر نیمه دوم جواب داد. روی سانتر خوب فلورنزی از نقطه کرنر، سیدو کیتا که بازوبند کاپیتانی رم را به بازو بسته بود، موفق شد گل تساوی بخش را به ثمر برساند تا تیمش، موقعیت‌خوبی برای بازی برگشت داشته باشد. پس از گل، بازیکنان رم با وقت کشی، سعی بر توقف دائم بازی داشتند تا شاگردان مونتلا نتوانند خود را بیابند و موقعیتی روی دروازه آنها داشته باشند.

بدین ترتیب، بازی رفت با نتیجه 1-1 در زمین فیورنتینا به پایان رسید و همه چیز به رم و استادیو المپیکو کشیده شد.

دیدگاه‌ها