کد خبر : 1209090 | 22 اسفند 1393 ساعت 15:23 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

قدوسی: از مسجدسلیمان انتظار بیشتری داشتیم

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌گوید از مردم مسجدسلیمان انتظار رفتار بهتری داشت.

قدوسی: از مسجدسلیمان انتظار بیشتری داشتیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین قدوسی، درباره شرایط میزبانی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: واقعا شرایط میزبانی خوب نبود. من به شخصه از مردم فهیم و شریف مسجدسلیمان بیش از این انتظار داشتم. آنها روز گذشته مقابل هتل ما تجمع کرده و به بازیکنان‌مان توهین می‌کردند. این موضوع به حدی بود که با اسکورت یگان ویژه هتل را ترک کرده و به ورزشگاه رفتیم.

وی ادامه داد: در ورزشگاه هم از طریق بلندگو به ما و بازیکنان‌مان توهین می‌کردند که از نظر من انجام این جور کارها از مردم مسجدسلیمان به دور است. این اتفاقات را از چشم تعداد کمی از جوانانی می دانم که به ورزشگاه آمده بودند. البته مطمئنا رفتار این جوانان شخصیت مردم مسجدسلیمان را نشان نداد. آنها مردمی خوب و خونگرم هستند.

قدوسی همچنین خاطرنشان کرد: ما منتظر هستیم تا سازمان لیگ و کمیته انضباطی درباره اتفاقات بازی نظر خودشان را اعلام کنند. مطمئنا ناظر بازی گزارش خود را در این باره نوشته است و هر رایی که کمیته‌ انضباطی صادر کند، قبول می‌کنیم. البته باید این را هم یادآور شوم که در اکثر ورزشگاه‌های ایران چنین اتفاقاتی برای پرسپولیس رخ می‌دهد و بازیکنان مورد فحاشی قرار می‌گیرند ولی روز گذشته این فحاشی‌ها بیش از حد بود و حتی در مواردی آجر و سنگ به سمت بازیکنان پرتاب شد.

دیدگاه‌ها