کد خبر : 1229920 | 26 اسفند 1393 ساعت 15:31 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کادنا سر

داوید ویا: بارسا خیلی جلوتر از رئال مادرید است

داوید ویا، بازیکن سابق بارسلونا که در حال حاضر برای نیویورک سیتی بازی می کند، ابراز امیدواری کرد که بارسا بتوانددر ال کلاسیکو از سد رئال مادرید عبور کند.

داوید ویا: بارسا خیلی جلوتر از رئال مادرید است
به گزارش "ورزش سه"، ویا سه فصل برای بارسلونا بازی کرد و سپس به اتلتیکو مادرید منتقل شد. او تابستان گذشته و پس از اتمام جام جهانی، تصمیم گرفت که به لیگ حرفه ای آمریکا و تیم نیویورک سیتی بپیوندد. در آخرین بازی این تیم نیز او موفق شد برای نیویورکی ها گلزنی کند.

ویا که با پیراهن بارسا بارها در ال کلاسیکو حاضر بوده و حتی گلزنی هم کرده است، در آستانه ال کلاسیکوی روز یکشنبه در نوکمپ، به کادنا سر گفت:" بازی های اخیر این دو تیم را اگر نگاه کرده باشید، متوجه خواهید شد که بارسلونا خیلی جلوتر از رئال مادرید است. بارسا نتایج بسیار خوبی در دو ماه گذشته کسب کرده؛ در حالیکه رئال در هفته های اخیر به مشکل خورده است.

نمی دانم ال کلاسیکو بهترین بازی دنیاست یا نه اما بی شک مهمترین بازی فوتبال در سطح باشگاهی به حساب می آید. نمی توان به صراحت گفت که بارسا چون در وضعیت بهتری به سر می برد پیروز این دیدار خواهد بود. فکر میکنم رئال هم شانس پیروز شدن در ال کلاسیکو را دارد.

از اولین ال کلاسیکوی خودم خاطره بسیار خوبی دارم. 5-0 پیروز شدیم و من هم دو گل زدم. از این فاصله دور آرزو می کنم بارسلونا بتواند در ال کلاسیکو پیروز شود."

دیدگاه‌ها