کد خبر : 1230425 | 01 فروردين 1394 ساعت 13:32 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

ریکاوری نامناسب عامل باخت پرسپولیس بود

شاهرودی: تادئو را با دلالی آوردند!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه کادر فنی باید یک مدافع چپ را جذب می کرد، گفت: بازیکنان به علت اینکه ریکاوری مناسبی نداشتند در دیدار مقابل النصر خسته بودند و همین خستگی عامل این شکست بود.

شاهرودی: تادئو را با دلالی آوردند!
رضا شاهرودی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان در مرحله سوم لیگ قهرمانان آسیا که با شکست سه بر صفر سرخپوشان همراه بود، گفت: چیزی که مشخص است اینکه بازیکنان عملکرد خوبی نداشتند و در نهایت هم با این نتیجه از زمین خارج شدند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: بازیکنان در نیمه اول دیدار پا به پای حریف دویدند و عملکرد نسبتا خوبی داشتند. اما بعد از گل اول، النصر نبض بازی را در دست گرفت و توانست ورق را به سود خود برگرداند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با علت این شکست تصریح کرد: بازیکنان در روزهای اخیر بازیهای فشرده‌‌ای را انجام دادند و از نظر بدنی نیاز به ریکاوری مناسب داشتند که این عمل صورت نگرفت و بازیکنان خسته بودند. پرسپولیس تعویض های مناسبی هم در این مسابقه نداشت و در مجموع این اشتباهات دست به دست هم داد تا این نتیجه رقم بخورد.

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی سرخپوشان در این دیدار اظهار داشت: در این دیدار تیم نمایش خوبی نداشت و بازی را واگذار کرد. نمی‌شود تنها خط دفاعی را عامل این شکست دانست.

شاهرودی در پاسخ به این پرسش که عدم حضور یک مدافع چپ تخصصی چقدر در ناکامی‌های اخیر پرسپولیس تاثیر داشته، گفت: در فصل نقل و انتقالات یکی از نقاطی که پرسپولیس نیاز به تقویت داشت، پست دفاع چپ بود که بازیکنی در این پست جذب نشد. آن‌وقت تادئو را با دلالی آورده‌اند که تاکنون عملکرد خوبی نداشته و چند کیلو اضافه وزن دارد.

دیدگاه‌ها