کد خبر : 1230707 | 03 فروردين 1394 ساعت 22:41 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

هررا : فان خال از سبک بازی من عصبانی بود

آندر هررا که تابستان گذشته با 38 میلیون یورو از بیلبائو به منچستریونایتد پیوست، پس از چند ماه تلاش در نهایت توانست جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب یونایتد پیدا کند.

هررا : فان خال از سبک بازی من عصبانی بود
به گزارش "ورزش سه"، هررا در ابتدای فصل با یکی دو مصدومیت بد مواجه شد که باعث دور شدن او از ترکیب اصلی شدند. با این حال او با تلاش فراوان حالا توانسته اعتماد فان خال را جلب کرده و در 4 بازی از 5 بازی اخیر یونایتد، از ابتدا به میدان برود.
روز گذشته او پاس گل اول یونایتد به لیورپول را با زیبایی هر چه تمامتر به خوان ماتا داد. هررا در گفتگو با خبرنگاران فاش ساخت که فان خال در ماه های ابتدایی فصل، از شیوه بازی او ناراضی بوده است.

او در همین رابطه گفت:" من و سایر بازیکنان، فاصله معقولی با فان خال داریم. او شخصیت خاصی دارد که از همان روز اول جذبش می شوید. او به شدت به نظم انضباط اهمیت می دهد اما فضای تمرینات و رختکن یونایتد با فان خال ، خشک و بی روح نیست.
در ایده های او هر بازیکنی جایگاه خاص خود را دارد. او بارها با من در مورد آنچه که انتظار دارد صحبت کرده است. فان خال بسیار دوست دارد تا تیمش حفط توپ کند و مالکیت میدان را در اختیار داشته باشد.او از ما می خواهد که تا حد امکان توپ را از دست ندهیم چرا که اعتقاد دارد، فرصت های گلزنی اینگونه راحت تر به دست می آید.
در ابتدا من در این زمینه ناموفق بودم و برای رسیدن توپ بیش از حد صبر می کردم و برخی مواقع هم آن را سریع از دست می دادم و همین مساله باعث شده بود او از شیوه بازی من عصبانی شود."

دیدگاه‌ها