کد خبر : 1231874 | 14 فروردين 1394 ساعت 15:40 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای منابع کاتالونیایی

بارسلونا در مورد مسی ریسک نمی کند

این امکان وجود دارد که با وجود بهبودی مصدومیت مسی، لوئیس انریکه از او در بازی مقابل سلتا از ابتدا استفاده نکند.

بارسلونا در مورد مسی ریسک نمی کند
به گزارش "ورزش سه"، مسی در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان که با برتری 1-0 بارسا به اتمام رسید، در برخورد با دمیکلیس دچار مصدومیت شد اما با پای مصدوم مقابل رئال به میدان رفت. پس از آن او راهی آمریکا شد تا به اردوی تیم ملی کشورش برای انجام دو بازی دوستانه مقابل السالوادور و اکوادور ملحق شود.

مسی در نیوجرسی تنها یک بار موفق به تمرین با سایر بازیکنان شد و به دلیل تورم پایش که حتی پوشیدن کفش هایش را نیز برای او دشوار کرده بود، با تصمیم تیم پزشکی آرژانتین، از تمرینات منع شد. چهارشنبه شب بود که او همراه با ماسکرانو به بارسلونا بازگشت و بلافاصله توسط تیم پزشکی بارسلونا مورد معاینات دقیق قرار گرفت.

روز گذشته نیز او تمرین سبکی را در کمپ تمرینی بارسا انجام داد. به گزارش منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا، ورم پای مسی کاهش یافته و این فوق ستاره از امروز در تمرینات گروهی حضور خواهد یافت. طبق آنچه در این گزارشات آمده، باشگاه بارسلونا به هیچ عنوان از جانب مصدومیت مسی نگرانی ندارد ولی ممکن است برای جلوگیری از هر گونه شدت یافتن احتمالی مصدومیت، انریکه از مسی در ترکیب ثابت مقابل سلتا استفاده نکرده و تنها در صورت گره خوردن بازی، او را وارد زمین کند. این بازی روز یکشنبه در زمین سلتا انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها