کد خبر : 1232528 | 17 فروردين 1394 ساعت 13:48 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

قدوسی:

مشکلات مالی پرسپولیس حل و فصل شده است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با درایت نژادفلاح مشکلات مالی سرخ‌پوشان حل و فصل شده است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسین قدوسی در خصوص مسائل مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز با رایزنی‌های نژادفلاح حقوق یک هفته‌ای بازیکنان به حساب آنها واریز شد. از زمانی که نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس حاضر شده 7 هفته حقوق هفتگی بازیکنان واریز شده است. این در حالی است که در گذشته وقفه‌ای به وجود آمده بود.

وی ادامه داد:‌عملا با حضور نژادفلاح مشکلات مالی پرسپولیس حل و فصل شد و مشکل البسه این تیم هم برطرف شد و به طور کامل نگرانی‌ها از بین رفت. تمامی پروازهای پرسپولیس به ازبکستان و عربستان با پروازهای چارتر صورت گرفت در حالیکه برخی نمایندگان ایران با دو پرواز به سایر کشورها عازم شدند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس یادآور شد: رایزنی‌های خوبی بین مسئولان وزارت ورزش و آقای خادم صورت گرفته و در این بین مشکلات مالی به طور کامل حل و فصل شده است و نژادفلاح اجازه نداده که مشکلی در این بین احساس شود و در واقع مسائلی مالی و دغدغه‌های مالی دیگر معنایی ندارد.

قدوسی با اشاره به بازی پرسپولیس مقابل النصر تأکید کرد: هواداران برای حضور در باشگاه باید بلیت تهیه کنند اما وجهی را پرداخت نخواهند کرد. با رایزنی‌های نژادفلاح این هزینه تأمین شده و هواداران به صورت رایگان در بازی حاضر خواهند شد. پیشکسوتان پرسپولیس هم در گفت وگو با نژادفلاح آمادگی خود را برای حضور در آزادی اعلام کردند. ستاره‌های نامداری چون عابدزاده، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری، فرشاد پیوس، افشین پیروانی، رضا شاهرودی، مجتبی محرمی، بهروز رهبری‌فرد و مربیان پایه از جمله بهروز سلطانی، ضیاء عربشاهی و چندین پیشکسوت دیگر پرسپولیس آمادگی حضور خود را در این بازی اعلام کردند. به طور حتم هواداران هم بار دیگر با حضور در آزادی این نکته را ثابت خواهند کرد که پرسپولیس پرطرفدارترین و محبوب‌ترین تیم آسیاست. نکته‌ای که بارها AFC به آن تأکید داشته است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص استعفای درخشان افزود: پس از استعفای حمید درخشان، حسین عبدی که یکی از بازیکنان بزرگ پرسپولیس است و حدود 18 سال در این تیم حضور داشته و مدرک مربیگری خود را از انگلیس و یوفا دریافت کرده است هدایت سرخ‌پوشان در بازی مقابل النصر را بر عهده خواهد داشت و امیدواریم با درایت او و تلاش بازیکنان پرسپولیس در این بازی نتیجه بگیرد.

وی یادآور شد: نژادفلاح برای انجام مذاکرات امروز به استانبول رفته تا با برانکو ایوانکوویچ مذاکراتش را آغاز کند و احتمال توافق وجود دارد و تا امشب اخبار تکمیلی منتشر خواهد شد. گزینه اصلی و اول پرسپولیس برانکو است و این احتمال وجود دارد که در صورت توافق او به ایران بیاید و بازی پرسپولیس و النصر را از روی سکوها تماشا کند.

دیدگاه‌ها