کد خبر : 1232975 | 19 فروردين 1394 ساعت 14:14 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی: پیکان در لیگ برتر می‌ماند

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: با کسب پیروزی در دیدارهای خانگی آینده در لیگ برتر می‌مانیم.

نصرتی: پیکان در لیگ برتر می‌ماند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد نصرتی در رابطه با تساوی پیکان مقابل ملوان گفت: در این مسابقه به دلیل محرومیت بازی نکردم اما تیم ما بازی خوبی ارائه داد و در 15 دقیقه انتهایی دو سه فرصت مسلم برای گل‌زنی داشت. فکر می‌کنم در این دیدار حقمان کسب سه امتیاز بود.

وی در رابطه با اینکه شرایط پیکان بسیار سخت است و آیا این تیم در لیگ برتر می‌ماند، گفت: هدف‌گذاری پیکان در سال اول بازگشت به لیگ برتر حفظ در لیگ برتر بود تا با کسب تجربه بیشتر در دو سه سال آینده مدعی قهرمان شود. تیم ما دستخوش حواشی فراوانی شد. بازیکنان زیادی نسبت به سال قبل تغییر کردند و همین تغییر و تحولات شرایط جدیدی را به وجود می‌آورد. 6 بازی تا پایان فصل زمان باقیمانده و می‌توانیم با کسب پیروزی در دیدارهای خانگی به وضعیتمان در جدول بهبود ببخشیم.

مدافع پیکان در رابطه با بازگشت برانکو ایوانکوویچ به فوتبال ایران اظهار داشت: امثال برانکو که دارای کارنامه خوبی هستند و آداب و فرهنگ کشور ایران را می‌شناسند می‌توانند به پیشرفت فوتبال ما کمک کنند و مسئولین پرسپولیس ایده بسیار خوبی داشتند.

وی در مورد اینکه آیا فکر نمی‌کند حواشی پرسپولیس برانکو را دچار مشکل کند، اظهار داشت: کار بسیار سختی در پیش دارد. برانکو به تمامی مسائل واقف است و با شناختی که از کل ایران دارد می‌تواند به موفقیت برسد. او خودش را درگیر حواشی نمی‌کند مگر اینکه حاشیه‌ها آنقدر فراگیر شود که بر او غلبه کند و ممکن است در این شرایط او دچار مشکل شود.

نصرتی در پایان در رابطه با اینکه آیا به تازگی دیداری با این مربی داشته است تصریح کرد: خیلی وقت است این مربی را ندیدم پس از آخرین بازی که مقابل آنگولا در جام جهانی انجام دادیم این مربی را ندیدم. احتمالاً امروز به ورزشگاه آزادی می‌روم تا هم پرسپولیس را تشویق کرده باشم و اگر شلوغ نبود برانکو را ببینیم. دلم برای این مربی خیلی تنگ شده است.

دیدگاه‌ها