کد خبر : 1233544 | 22 فروردين 1394 ساعت 14:38 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی یعنی از دست دادن یکی، دو موقعیت، نه بیشتر

مکوندی: حداقل نشان دادیم خوب بازی می‌ کنیم

سرمربی تیم نفت‌مسجدسلیمان از بی ارزش بودن نتیجه تساوی در بازی اخیر تیمشان گفت.

مکوندی: حداقل نشان دادیم خوب بازی می‌ کنیم
به گزارش "ورزش سه"، بهروز مکوندی در رابطه با بازی راه‌آهن گفت: همانطور که مشاهده کردید بازی بسیار گرم و پرموقعیتی بود. هم ما و هم راه‌آهنی ها می‌ دانستیم که مساوی برایمان سودی ندارد و هر دو تیم دنبال بردن بودیم. به همین دلیل هر دو تیم هم تلاششان را کردند تا بتوانند دروازه ها را باز کنند.

وی ادامه داد: ما می‌ دانستیم با آمدن آقای کاظمی این تیم متحول شده است، بازی های امید آنها را دیده بودیم، این مطلب کاملا برایمان روشن بود که راه‌آهنی ها برای مساوی نمی‌ آیند و به همین دلیل دیدم که آنها هم دروازه ها را بارها تهدید کردند.

مکوندی در رابطه با بازی اخیر تیم نفت گفت: بازی های ما مقابل استقلال و تراکتورسازی و نفت‌تهران را ببینید، کاملا مشخص است که ما روند صعودی داشتیم و در هر بازی حداقل 3 موقعیت گل داشتیم. حالا اینکه چرا این موقعیت هایمان گل نمی‌ شود، یک درصدی حتما استرس است، یک درصدی بدشانسی و یک درصدی هم بی دقتی بازیکنانمان است و همین موضوع بیشترین ضربه را به ما زد.

وی در این رابطه ادامه داد: بدشانسی یعنی زمانی که شما یک یا دو موقعیت را از دست بدهی، نه اینکه در هر بازی چند موقعیت از دست برود. باید این موضوع را بررسی کنیم و به نتیجه ای برسیم.

مکوندی در پایان گفت: حداقل کاری که ما کردیم این بود که به جامعه فوتبال نشان دادیم که فوتبال خوبی ارائه می‌ کنیم. خیلی ها می‌ گفتند سرنوشت تیم گهردورود در انتظار ماست اما نشان دادیم که اینگونه نیست و کاملا امیدواریم با امتیاز گرفتن از بازی ها سختی که داریم در لیگ بمانیم.

دیدگاه‌ها