کد خبر : 1233587 | 22 فروردين 1394 ساعت 17:32 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

باقری معتمد: لب باز کنم حرف زیاد دارم

محمد باقری معتمد از بی مهری کادر فنی تیم ملی ابراز تاسف کرد و گفت: اگر بخوام لب به سخن باز کنم حرف های زیادی برای گفتن دارم.

باقری معتمد: لب باز کنم حرف زیاد دارم
  به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، ملی پوش تکواندو که این روزها از ترکیب تیم ملی خارج شده است گفت: من از اردوی تیم ملی قهر نکرده ام. افتخار می کنم اگر برای تیم ملی بازی کنم اما نمیدانم چرا علت خروج من از اردوها قهر کردن عنوان شده است. بعد از مصدومیت بهنام اسبقی در اسفند ماه سال گذشته قرار بود برای وزن 68- کیلوگرم مسابقه انتخابی برگزار شود که بعد از تورنمت هلند من به دلیل مصدومیت مجبور به خارج شدن از اردو شدم و تصمیم گرفتم مشکل مصدومیتم را در بلژیک پیگیری کنم من بدون اطلاع از اردوها خارج نشدم.

نایب قهرمان المپیک لندن با اشاره به بی مهری مقانلو، سرمربی تیم ملی به وی گفت: من همیشه بازیکن بی حاشیه ای بودم و تلاش کردم فقط به مبارزاتم فکر کنم. اما مقانلو نسبت به من که کاپیتان تیم ملی بودم بی مهری کرد. دوست نداشتم در رابطه با این موارد صحبت کنم. اما مصاحبه های مقانلو با رسانه ها من را ناراحت کرد. اگر بخواهم لب سخن باز کنم حرف های زیادی دارم که می توانم بزنم.

وی در ادامه افزود: از اول قرار بود که اسبقی اعزام شود که من به این موضوع اعتراض کردم. نمی دانم چرا سرمربی تیم ملی چند روز پیش قبل از مشخص شدن ترکیب نهایی گفته بود که منتظر است نتیجه پزشکی من مشخص شود و بعد ترکیب را اعلام کند. در حالی که از قبل مشخص بود نتیجه چه می شود. آن زمانی که من از اردو خارج شدم کادر فنی حال من را هم نپرسید.

معتمد در پایان اظهار کرد: من برای تک تک ملی پوشان آرزوی موفقیت می‌کنم فرقی نمی کند که من در ترکیب باشم یا نباشم.

دیدگاه‌ها