کد خبر : 1234055 | 24 فروردين 1394 ساعت 15:37 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

مردم برانکو را دوست دارند

نوری: درخشان رفت که به تیم شوک بدهد

محمد نوری کاپیتان پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان بازی خوبی انجام داد اما مهاجمان نتوانستند از پاس های او برای رسیدن به گل استفاده کنند و در نهایت مساوی کردند.

محمد نوری بعد از بازی با استقلال خوزستان گفت و گویی مفصل با ورزش سه انجام داد:

غافلگیر شدیم
بازی شرایط سختی داشت. هوا خیلی گرم و شرجی بود و گرد و غبار هم کارمان را سخت تر کرد. می توانستیم در این بازی برنده شویم اما در یک غافلگیری روی یک شوت گل خوردیم. امتیاز این بازی برای ما خیلی حساس بود. بعد از این بازی نیاز به یک ریکاوری داریم تا بتوانیم در بازی با سپاهان خوب کار کنیم.

حق داشتیم کم بیاوریم
باید به بازیکنان حق بدهیم که از لحاظ بدنی کم بیاورند و خسته شوند.فشردگی بازی ها خیلی زیاد است و حتی نفت تهران و تراکتور هم شکست خورد . البته فولادی ها برنده شدند ولی واقعا این شرایط برای تیم هایی که در لیگ و آسیا بازی می کنند سخت است.همین شرایط کارمان را سخت کرده و یک تیم برای اینکه خوب کار کند باید یک نیمکت قوی داشته باشد تا جایجایی داشته باشیم و به تمام بازیکنان بازی برسد.

مردم برانکو را دوست دارند
آقای برانکو هم از امروز در تمرینات شرکت می کنند و فکر می کنم با حضور ایشان بتوانیم بازی های خوبی انجام بدهیم و نتیجه بگیریم. بعد از اینکه آقای برانکو از ایران رفتند من به تیم ملی دعوت شدم. در واقع آخرین سال حضور ایشان در تیم ملی اولین سال فوتبال من در سپاهان بود. مردم برانکو را دوست دارند و هر مربی که مردم دوستش داشته باشند می تواند نتیجه بگیرد. اطرافیان و کسانی که با او کار کردند می گویند، نگرش مثبتی دارد و به همین خاطر مردم او را دوست دارند. او مربی با شخصیت و فوق العاده مثبت اندیش است و احساس می کنم از لحاظ روحی و روانی خیلی می تواند به تیم کمک کند.

درخشان رفت که به تیم شوک بدهد
از نوری پرسیدیم یعنی کردم درخشان را دوست نداشتند که نتوانست نتیجه بگیرد؟ او هم جواب داد: اینطور نبود. به هر حال آقای درخشان برای پرسپولیس زحمت کشیدند و همین که برای شوک دادن به پرسپولیس رفتند، یعنی به فکر تیم بودند. گذشته ها گذشته و نباید در این مورد زیاد صحبت کرد و دوست دارم تیم رو به جلو برود.

خداراشکر اخراجی ندادیم
کارت زرد گرفتن و درگیری در بازی فوتبال طبیعی است چون تنیس روی میز که نیست و در بازی برخورد بوجود می آید. خداراشکر که اخراجی ندادیم چون بازی خیلی سنگینی داشتیم.

کار پرسپولیس به سقوط نمی رسد
بازی با سپاهان سخت است و این تیم روحیه خوبی دارد. آقای فرکی برای این تیم زحمت کشیده و بازی های دو تیم همیشه جذاب بوده. پرسپولیس برای سه امتیاز به زمین می رود و اصلا هم کاری به این حرف ها نداریم که می گویند پرسپولیس سقوط می کند. کار به اینجاها نمی رسد و ما در لیگ قهرمانان آسیا خودمان را نشان دادیم و مطمئن باشید به روزهای خوب برمی گردیم.

گل بزنم خوشحالی می کنم
در بازی با سپاهان اگر گل زدم چرا خوشحالی نکنم.من به سپاهان مدیون هستم و در این باشگاه رشد کردم. اما در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و از بچگی هم عاشق این تیم بودم. می خواهم به پرسپولیس کمک کنم و باعث افتخارم است که برای پرسپولیس بازی می کنم.

دیدگاه‌ها