کد خبر : 1234158 | 25 فروردين 1394 ساعت 09:20 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

کاردوست:چندسالی‌ است که بسکتبال یتیم است

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: چند سالی می‌شود که بسکتبال یتیم است و حمایتی از آن نمی‌شود.

کاردوست:چندسالی‌ است که بسکتبال یتیم است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اصغر کاردوست در مورد شرایط تیم بسکتبال نفت آبادان اظهار داشت: در این فصل تیم خوبی را جمع کرده‌ایم، اما نتایجی که رقم خورد چندان مناسب نیست و من این موضوع را اشتباه بازیکنان می‌دانم. باید بهتر از این نتیجه می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر همه تیم‌ها مقابل ما خودشان را نشان می‌دهند. به عنوان مثال یک بازیکن که در دیدارهای قبلی معمولی بود مقابل ما 30 امتیاز می‌آورد.

ملی پوش بسکتبال عنوان کرد: در بازی‌های لیگ ملی و نیم فصل اول لیگ حرفه‌ای تا دقایق آخر برتر بودیم، اما به یکباره همه چیز از دست می‌رفت و بازنده می‌شدیم، اما خوشبختانه در چند بازی گذشته این مشکل را با تاکتیک‌هایی که انجام دادیم، برطرف کردیم. رسیدن به جمع 4 تیم بسیار سخت است و فکر می‌کنم کسب مقام پنجمی برای ما حکم قهرمانی دارد.

کاردوست در خصوص لیگ امسال تاکید کرد: خیلی بهتر از این می‌توانست برگزار شود و مشکل اصلی هم این است که رئیس فدراسیون نداریم و همین موضوع باعث بی نظمی‌هایی می‌شود. بسکتبال چند سالی می شود که مانند بچه یتیم است و هیچ‌گونه حمایتی از آن نمی‌شود.

وی ادامه داد: بسکتبال چند سال است که قهرمان آسیا می‌شود، اما بعد از آن وعده هایی داده می‌شود که عملی نمی‌شود. در مسابقات فیلیپین قهرمان آسیا شدیم و به جام جهانی رفتیم، اما تنها 16 سکه به ما دادند. البته همیشه گفته‌اند حق گرفتنی است و نه دادنی. بنابراین باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم و بی مهری‌ها را فراموش کنیم. امیدوارم هرچه زودتر رئیس فدراسیون هم انتخاب شده تا تکلیف بسکتبال مشخص شود.

کاردوست در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: امیدوارم کسی بیاید که بتواند بسکتبال ما را به موفقیت برساند. در سال جاری رقابت مهم آسیایی را پیش رو داریم که پل رسیدن به المپیک است و بنابراین باید سخت تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها