کد خبر : 1234235 | 25 فروردين 1394 ساعت 15:10 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

با جدیت تمرینات مان را پی گرفتیم

صلصالی: با این پیروزی، مشکلات حل‌ می‌شود

مدافع تیم پدیده مشهد از تمرینات فشرده و با برنامه این تیم و تلاش بازیکنان برای شکست دادن گسترش فولاد در بازی آینده این تیم گفت.

صلصالی: با این پیروزی، مشکلات حل‌ می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، محمد صلصالی در رابطه با بازی اخیر این تیم مقابل پیکان گفت: به نظر من نتیجه مساوی برای آن بازی عادلانه بود چرا که همانطور که ما دروازه حریف را تهدید کرده بودیم، پیکانی ها نیز حملاتی روی دروازه ما داشتند و ممکن بود دروازه ما را باز کنند بنابراین می توان گفت با توجه به خطراتی که هر دو تیم دروازه های یکدیگر ایجاد کردند، تساوی عادلانه ترین نتیجه ای بود که می شد به دست بیاید.

وی در رابطه با مشکلاتی که چند بازیکن این تیم در رابطه با مسائل مالی با تیم داشتند گفت: بهرحال در هر تیمی ممکن است از این دست مسائل پیش بیاید، بهرحال ما بازیکنان هم چشم به پولی داریم که از باشگاه مان می گیریم داریم و اگر پولی دریافت نکنیم دچار مشکل می شویم، در همین رابطه مشکلاتی پیش آمد که با صحبت هایی که انجام دادیم اکنون برطرف شده و انشالله با پیروزی در بازی آینده تمام مشکلات مان حل می شود و طبق قولی که به ما دادند مسائل مالی نیز مرتفع می شود.

صلصالی ادامه داد: بهرحال فعلا برگشتیم سر تمرینات و خیلی جدی داریم به تمرینات مان می پردازیم تا بتوانیم با جمع آوری امتیازات لازم، دغدغه ای از بابت حضور در لیگ برتر نداشته باشیم. ما به حرف دوستان اعتماد کردیم و در حال حاضر هم همه چیز مثل قبل شده است و تمام تمرکزمان روی بازی بعدی تیم است تا بتوانیم با پیروزی در آن بازی هم خیال خودمان را راحت کنیم و مشکلات مان رو به راه شود.

دیدگاه‌ها