کد خبر : 1234440 | 26 فروردين 1394 ساعت 16:14 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

مکوندی: با انگیزه برد به مصاف فولاد می‌رویم

بهروز مکوندی که در طول هفته گذشته بابت رفتار هواداران نفت دلگیر شده بود و در تمرین حاضر نشده بود امروز در نشست پیش از دیدار تیمش برابر فولاد حاضر شد.

مکوندی: با انگیزه برد به مصاف فولاد می‌رویم
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی نفت مسجد ابتدا گفت: بازی سختی در پیش داریم. فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و ما به دنبال این هستیم که نتایجی رقم بزنم و جایگاه‌مان را تغییر دهیم و امیدوارم نتیجه خوبی برابر فولاد بگیرم.

وی ادامه داد: می‌دانیم کار سختی برابر فولاد خواهیم داشت و علیرغم مشکلات زیادی که در طول این فصل داشتند توانستند تا به اینجا موفق باشند. من به عنوان یک خوزستانی خوشحالم که این تیم موفق بوده و آنها نشان دادند که کار اگر ریشه ای صورت بگیرد مشکلات صدمه کمتری خواهد زد.

مکوندی درباره این دیدار گفت: بازی برابر هم‌ استانی خیلی سخت است اما ما برای سربلندی نفت مسجد سلیمان تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در ادامه درباره شرایط تیمش گفت: ما در این بازی دو بازیکن را به عنوان محروم و مصدوم در خدمت نداریم. دست مان باز نیست و کاملا محدود هستیم. از آقای بوحمدان در چند بازی در پست غیر تخصصی استفاده کردیم و باید با همین بضاعت بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

مکوندی درباره آینده این تیم و احتمال سقوط آنها گفت: اگر امید نداشتیم تلاش هم نمی‌کردیم و امیدوارم در پایان فصل در لیگ باقی بمانیم. در فصل آینده هم امیدوارم هر کس ماند از همین امروز برنامه‌ریزی مناسبی ترتیب دهند تا مشکلات آسیب نرسد. من نمی‌دانم اگر نفت سقوط کند باز به عنوان موسسه باقی می‌ماند یا زیر مجموعه نفت باقی می‌ماند.

سرمربی نفت در ادامه درباره مشکلات تاکتیکی تیمش و ضعف مهاجمانش گفت: مشکل گلزنی از روز اول وجود داشته و مهاجم ما هم به خاطر مشکلات مالی تیم را ترک کرد و باشگاه هم از این بازیکن شکایت کرده اما چه این بازیکن محکوم شود و نشود تاثیری برای من ندارد و باید بازیکن را در اختیار داشته باشم. مهاجم باید شم گلزنی داشته باشد. ما موقعیت گل داریم اما از آن استفاده نمی‌کنیم و مهاجم باید ذاتا گلزن باشد و امیدوارم این مشکل که تا به اینجا اذیت کرده در ادامه برای ما دردسرساز نشود و 5 بازی بعدی به خوبی پشت سر بگذاریم.

بازیکن به صورت آزاد می‌تواند در خارج از فصل نقل و انتقالات به راه‌اهن پیوسته و پیش از آن در لیگ دسته اول ترکیه بازی کرده و باید دید قانون رعایت خواهد شد یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها