کد خبر : 1234566 | 27 فروردين 1394 ساعت 12:43 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

دو دروازه بان هم سطح و باکلاس داریم

حبیبی: یک ماه بازی نکردن، سرعت گیر ما بود

مربی تیم ملوان بندرانزلی معتقد است یک ماه بازی نکردن این تیم، دست انداز بزرگی در راه صعود این تیم بود و از این بابت آنها متضرر شدند.

حبیبی: یک ماه بازی نکردن، سرعت گیر ما بود
به گزارش "ورزش سه"، محمد حبیبی مربی دروازه بان های تیم ملوان در رابطه با توقف سیرصعودی این تیم گفت: متاسفانه ما بعد از پیروزی مقابل سپاهان در روز 15 اسفند ماه، دیگر بازی نکردیم تا در روز 14 فروردین به مصاف سایپا رفتیم، این یک ماه، دور از بازی بودن بزرگترین ضربه را به تیم ملوان زد، تصور کنید مانند ماشینی بودیم که داشتیم سرعت می گرفتیم، به ناگاه دست اندازی جلوی ما سبز شد، بهرحال ممکن است کمی زمان ببرد تا به حالت عادی برگردیم، من فکر می کنم در سه بازی گذشته به همین دلیل نتوانستیم امتیازاتی را که می خواستیم جمع کنیم، هرچند که در بازی مقابل پیکان تا دقیقه 92 برنده بودیم و با یک پنالتی بازی به تساوی کشیده شد.

وی در رابطه با آماده بودن دروازه بان های این تیم گفت: من در ابتدای هر فصل سعی می کنم دو دروازه بان آماده را برای تیم انتخاب کنم تا دو دروازه بان هم سطح داشته باشم، دو دروازه بان هم از تیم های پایه ای بیاورم، ایمان صادقی و سیدحسین حسینی دو دروازه بان اصلی ما هستند که در هربازی به زمین رفتند درخشان ظاهر شدند، آیدین قویدل و نیما میرزازاد هم دروازه سوم و چهارم ما هستند که از تیم های پایه ای آوردیم که آنها بسیار با استعداد و آینده دارهستند، در حال حاضر میرزازاد یکی از دروازه بان های تیم ملی جوانان ایران است.

حبیبی در این رابطه ادامه داد: در انتخاب دروازه بان اول یک سری مشخصه ها دارم که همیشه آنها را با سرمربی تیم درمیان می گذارم و سرمربیان ملوان نیز از جمله آقای کریمی همیشه دست من را باز گذاشته اند، البته من همیشه به این موضوع معتقد هستم که تنها کسی که می تواند نظر من را وتو کند خود سرمربی است، هرچند که آقای فیروز کریمی تا به حال به نظرات من احترام گذاشته است. پس از اخراج در مقابل پرسپولیس صادقی نیمکت نشین شد و حسینی درون دروازه ملوان آنقدر خوب کار کرد که چند بازی پشت سر هم انتخاب اول ما بود، در حال حاضر هم که مجددا صادقی به ترکیب اصلی بازگشته و همه دیدند که در دو بازی اخیر چگونه بازی کرد. خوشحالم که امسال ملوان دو دروازه بان هم سطح و باکلاس دارد.

وی در رابطه با بازی آینده این تیم با استقلال گفت: بهرحال ما برای بازگشت به شرایط قبلی مان نیاز داریم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و همه برنامه های مان روی برد تیم استقلال ریخته شده است، انشالله که بتوانیم با انجام یک بازی خوب و پیروزی در این بازی بازهم دل هواداران خونگرم ملوان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها