کد خبر : 1234647 | 27 فروردين 1394 ساعت 20:13 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

با بازی خوب مان حقانیت مان را ثابت کردیم

مکوندی: حق ما هنوز در این جای جدول نیست

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان معتقد است دقت کافی را برای استفاده از موقعیت هایشان نداشتند وگرنه نتیجه دیگری در پایان بازی رقم می خورد.

مکوندی: حق ما هنوز در این جای جدول نیست
به گزارش "ورزش سه"، بهروز مکوندی در کنفرانس پس از پایان بازی گفت: خوشحالم که در خدمتتان هستم، باید به حریف تبریک بگویم که سه امتیاز این بازی را کسب کرد.  نداشتن دفاع  وسط بزرگترین مشکل ما در این بازی بود، یکی از بازیکنانمان که سه اخطاره شده بودرا در این بازی نداشتیم و مجبور شدیم از بازیکن دیگری که هم پست بود استفاده کنیم.

وی در رابطه با گل های زودهنگامی که تیمش دریافت کرد گفت: کم تجربگی، بزرگترین مشکل ما بود که در دقایق اول آنها توانستند از بزرگترین مشکل ما یعنی عمق دفاع استفاده کنند و دوبار دروازه ما را باز کنند.

مکوندی ادامه داد: ما در ادامه سعی کردیم بازی را دست بگیریم و همانطور که همه دیدید موفق هم بودیم اما نتوانستیم در ادامه ضربه نهایی را درست بزنیم و موقعیت های متعددمان به راحتی به هدر رفت. من فکر می کنم همه از این بازی راضی بودند، چه آنهایی که در ورزشگاه آمده بودند و چه آنهایی که از تلویزیون دیدند متوجه شدند که حقمان تیم پانزدهم جدول رده بندی نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: بهرحال امسال اولین سال حضور ما در لیگ برتر بود، اغلب بازیکنان ما برای بازی در لیگ برتر تجربه نداشتند حتی خود من برای اولین بار بود که دراین لیگ مربیگری می کردم. طبیعی بود که یکسری اشتباهات داشته باشیم، اما سعی می کنیم با ادامه همین بازی های خوب در مسابقات باقی مانده لیگ بتوانیم امتیازات لازم را جمع آوری کنیم و در لیگ بمانیم.ما قطعا به ماندن امیدواریم.

وی در رابطه با بازی تیم فولاد گفت : اصلا منکر نمی شویم که فولادی ها هم موقعیت زیاد داشتند، آنها هم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و توانستند موقعیت های زیادی روی دروازه ما به وجود بیاورند اما ما هم اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم احتمالا نتیجه دیگری رقم می خورد.

مکوندی درباره بازیکنی جداشده این تیم گفت: ما دوست نداریم هیچ بازیکنی را از دست بدیم ولی سانتوس خودش بعد از بازی با استقلال گفت من می خواهم بروم و بدون اطلاع ما رفت و ما هم طبق قانون از او شکایت کردیم.

او دررابطه با گذرنامه این بازیکن گفت:  من در جریان مربوط گذرنامه اوو مسائل اینچنینی  نیستم، شما می توانید این سوال را از مدیران تیم بپرسید.

وی در پایان ادامه داد: فکر می کنم هیچ تیمی اندازه ما خلق موقعیت نکرده، بضاعت تیم ما کم است اما تیمی که با این بضاعت چنین فوتبالی ارائه کند کار بزرگ و مثبتی کرده است. محرومیت تماشاگران ما هنوز پابرجاست تا اطلاع ثانوی قرار است ادامه داشته باشد و منتظریم تا جلسه بعدی تشکیل شود و ببینیم چه اتفاقاتی می افتد.

دیدگاه‌ها