کد خبر : 1236176 | 05 اردیبهشت 1394 ساعت 00:15 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

مربی لورکوزن بی‌میل به تمدید قرارداد

راجر اشمیت که در فصل جاری نتایج بسیار خوبی با لورکوزن گرفته و توانسته این تیم را در رده‌های بالای جدول نگه دارد، قراردادش با این تیم سال 2016 به پایان می‌رسد.

مربی لورکوزن بی‌میل به تمدید قرارداد
به گزارش "ورزش سه"، وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که امروز در مورد زمان تمدید قراردادش از وی سوال کرد، گفت:" اگر باشگاه دوست دارد با من تمدید کند، خوشحال خواهم شد چونکه این یک نشانه حاکی از ارزشمند بودن من برای آنهاست. اما در حال حاضر هیچ صحبتی در اینباره با من نکرده‌اند."
میشاییل شاده ,رئیس باشگاه بایر لورکوزن، امروز اظهار داشت:" فعلا میخواهیم فصل را به پایان برسانیم." با این حال وی در توصیف سرمربی تیمش گفت:" او تیم ما را بهتر کرده و خیلی از بازیکنان ما تحت تعالیم او شکوفا شده‌اند. هیچ بازیکنی در بایر وجود ندارد که در مورد وی منفی صحبت کند. ما می‌خواهیم تیممان را قوی‌تر کنیم و بنابراین مایل به ادامه همکاری با اشمیت و کادر وی هستیم."
اشمیت در مورد شایعات شنیده شده مبنی بر رفتن گونزالو کاسترو از لورکوزن به بایرن مونیخ هم گفت:" می‌دانم به چه فکر می‌کند و این برایم قابل درک است. ولی بد هم نیود که او همینجا می‌ماند و به افتخارآفرینی‌هایش ادامه می‌داد. اصلا دلم نمی‌خواهد از او صرف‌نظر کنم."

دیدگاه‌ها